Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Ask.tool bar

Ask.tool bar

Hej igen leiake, den där länken om att slippa tool-baren var ju bra, men tydligen finns den ändå kvar när man startar om datorn som jag gjorde nu. Det gick bra hela dagen i går men kan man låsa den på något sätt efter att man klickat ur rutorna på länken? Eller måste man göra den proceduren varje gång man startar datorn? Tack för hjälpen. L.
Antal svar på detta inlägg: 8
Har också haft detta problem men fick äntligen bort det genom att Gå in på kontrollpanelen och å gå till ta bort program, är äntligen fri från de- Lycka till du också
Hej Ingegärd, saken är biff, tack för det. Ingen stor sak men det tar ju tid även sånt där smått o gott. Ha det bra, L.
Kul när man kan vara någon till hjälp
Annons
Absolutas, det gick ju bra om man kryssade ur rutan på startsidan där, men tydligen så kom den automatiskt tillbaka vid omstart av datorn. Vi hjälper varandra så gott vi kan. Tack. L.
Har du inte fått väck det?
lagera!

Trodde du ville ha programmet , men inte som startsida.
Alla program som man vill bli av helt måste gå "Ingergärds" väg-

Kontrollpanelen/ Ta bort program.

Eller i absolut värsta fall rensa datorn till grundinställning.
Då blir den som ny igen, men det är lite "joxigt" med alla uppdateringar.
Så tänk er för. Det tar nog ett par timmar innan allt är på plats igen.
Aha,leiake, sorry för min usla förklaring, det var så jag tänkte att jag ville bli av med det. Ingen skada skedd, nu är frid o fröjd och allt lugnt. Det är ju inte varje dag man är inne och avinstallerar. Må gott. L:
Ja Ingegärd det är borta nu, jag skrev lite konstigt kanske, men jag menade att det gick bra i går men när datorn startade i dag så var det likväl kvar. Men som sagt nu efter ditt tips så är det borta helt. Hälsn, L.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem