Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

vad betyder detta?

vad betyder detta?

jag undrar vad adsl betyder
Antal svar på detta inlägg: 28
Sidor: «1 2 3

Nja kan inte hålla med om att den hänvisar till trög uppkoppling då får du läsa igen..

Den hänvisar till den frustration man får över att det inte funkar när man kopplar in det eller frustrationen över att behöva sitta i en telefonkö som aldrig verkar ta slut och efter ha gjort det så funkar det endå inte i slutändan = ännu mer svordommar och frustration.
"ADSL är en vidare utveckling av ADHD, eller DAMP som det också kallas!"

OBS! Kopierad txt av tidigare ínägg

Sedan kan du vända och vrida eller läsa txt som du vill Rob, det var detta jag reagerade på.
Ha en bra dag
Men då kan du inte ha läst hela texten utan bara den biten du hänvisar till.

För i texten beskrivs aldrig ADSL som en trög uppkoppling utan som ett symptom av att man kopplar in "fast uppkoppling". (då behövde jag inte ens vrida eller vända på texten)

Naj dags o göra något av dagen och gå ut o grilla..:)
Annons
Hurra, Hurra Danmark kvar i A - gruppen efter att ha slagit Tyskarna 3-2

Dvs. 4 Nordiska länder i A-Gruppen nästa år i Riga.
Hockey VM??? på 3,an?? Två saker fel..hehe
1) VM=Världsmästerskap...borde inte de åtminstone 100 bästa i världen va me då..i stället för 10???(antal spelare- för helvete inte mer "mupplag")
2) Skulle Tv3 "få köpa"..(ha råd att köpa) sändningsrättigheterna då???...näää
oki..Grattis till Danmark..men borde inte A-VM innehålla de få lag som kan spela Hockey..DVS. Can,USA,Rys,Tje,Slo,Fin,o sen fylla ut med Swe o Dan...hehe/Skål

Terese:

Ge upp, du fördummar dig själv. Humor är all frihets moder.

Tack Los Lovos.

Det här blev ju helt fel, som vanligt i vårt avlånga trista land, så är det alltid någon som har åsikter om allt.

Ett skämt, eller att dra en paralell till något verklighetsförankrat, kan alltid misstolkas, trodde dock inte att detta kunde misstolkas, då även den mest inskränkta person och humorlöse individ borde förstå dess mening.

Bredband är inte en dans på rosor, det är ett helvete till och från!

Jag försökte lätta upp stämningen lite, och till alla dom som har tagit illa upp så tänker jag inte be om ursäkt, det är inte mitt fel att världen ser ut som den gör, och om ni fann detta inlägg stötande, så är det nog ni själva som borde få lite mer distans till ämnet....

Bara för att det finns elände i världen, så får det inte vara TABU att dra paraleller i en mer lättsam ton.

// M
ADSL = Anslutning Dålig Seg Latent

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem