Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

Juholts vara eller ej.

Juholts vara eller ej.

Ja va tycker du? är det färdigt..eller är det storm i ett vattenglas...?
inte några politiska utsvävningar gällande ideologi eller så för då blir tråden raderad av mr eller Mr...så svara bara vad du tycker..sitta kvar eller EJ...God fortsättning alla is-startsidare...
Antal svar på detta inlägg: 23
Sidor: 1 2 3 Nästa »

AVGÅ TYCKER JAG....in me bodström..
Spelar ingen roll vem som är partiledare, drevet kommer att gå i alla fall.
Det handlar inte om politik längre och det hänger inte på en enda person!
Annons
Avgå.
varför?
Ännu ett bevis på att Politik är ett köpslående mellan Partierna.Idiologin har nästan satts ur spel i vårt samhälle numer.

Högerkrafter å egoister inom nästan alla partier, får opåtalat råda ihop med mediadrevet, som har stor del i Juhålts onåd,betänk att de två föregående valen inom socialdemokraterna, har fått partiet att tappa väljare.

Karisma kan det spela roll? eller..jo absolut...mediadrevet från dylika borgerliga tidningar"vilket folket glömmer som vinklas efter dess politik" tror jag för egendel spelar en väldigt avgörande roll vad gäller väljarnas val...TYP SVD :::DN::: OSV där tror jag i min enfald att rättshaveristerna finns o påverkar gemeneman...Vad tror du?
media dreven från tidningarna..De flesta stora blaskorna är ju borgerligtstyrda.. inte som i kina men massmedialpåverkan funkar ju även på fritt folk...
ville bara påvisa att media styr o ställer folkets röst....tyvärr...o inte politiken....TYVÄRR...
så alla ni nu sjuka..tag plats i socialkön för där är vi strax...eller redan nu tydligen..å värre blir de med medicinförsäkringar ,operations försäkringar osv...inte nu sagt att det är mandat ledarnas fel..för då blir denna tråd raderad..))) så bara allmänna funferingar.....spånerier....TYp men alla vet ju vart detta kommer leda...TYP AMERIKA...GARANTERAT!!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem