Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

avrättningsfråga till Göcke

avrättningsfråga till Göcke

Är det lämligt att lägga in länk till en filmad gruppavrättning i ett land med styrande muslimer?!
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: 1 2 Nästa »

Vad har muslimer med saken att göra?

Frågan är väl om det är lämpligt att lägga in länken alls.
Det muslimerna gör i filmen och varför de gör det är precis själva poängen. Plus en påminnelse för dem som förespråkar avrättningar som samhällets svar på brottsligheten!
varför har inte muslimer lika stora öron som musse pigg?
Annons
jag är en invandrare och muslim, men ni har ingen aning hur många som varit helt säkra på att jag är svensk...
Oavsett hur ämnet hanteras i tråden nu så har min avsikt varken varit invandrarfientlig eller religionfientlig. Men intresset för diskossioner "här" är så pass svagt att somliga tillåts kasta bara in ett innehållsfattigt inlägg som Henkes.
Och Göcke kanske kan svara någon gång: ja eller nej.
Vad är det för länk då? Det kanske ej är avsiktligt, eller?
Varför skulle man vilja se folk dö i verkligheten?
Personligen håller jag mig till filmer..

Men för egen del är jag ju för ett så öppet forum som möjligt, och de som inte vill titta behöver ju inte klicka på länken..
Håller med Los Lovos, känner man att man tar anstöt vilket är fullt normalt att göra behöver man ju inte klicka. Annars kanske det kan göra nytta att se brutalt terrorvåld i verkligheten,jag vet inte. Sidan finns ju ändå på intertnet så varför inte?
240 personer har nu läst denna tråd.

Jag tycker att det gör nytta att hur brutalt det är att mörda och vilka stater som står bakom dessa mord.

För dom som vill se har jag nu lagt länken under ämnet "Dödsstraff". Och det kommer även här:

Red: länk borttagen

Tyck gärna till under diskussionsämnet "Dödsstraff" !
Nack skott

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem