Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Hobby och motor

Hockey VM 2012

Hockey VM 2012

I dag är det Norges Nationaldag! Så ska dom fira det med vinst över Ryssland??

Nu är det upp till bevis för Tre Kronor!! Målen ramlar ju in,men hur är det med försvaret?? Håller det?? Tveksamt!
Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: 1 2 Nästa »

Helt underbart om Norge skulle besegra ryssarna, men är det realistiskt, tyvärr tror jag inte det

Sverige Tjeckien lite större chans, men jag ser tjeckerna som favoriter.

Just nu Canada Slovakien 1-2 dags för en överraskning
Tror nog vi firar den sjuttonde som vanligt, och hoppas på att dom gör sitt bästa.
Någon vinst över Ryssland som så långt har verkat som mest kompletta laget, förväntas inte!
Tre kronor går vidare efter kvällens match!
å, Finland får på nöten !
Annons
Så går det när inte haspen är på!!! Kanada väck!!!!
Visste ni att grekland har ishockeylag. Det vore bra om dom var med i VM och
vann guld, för det behöver det landet.

Dom slog mongoliet med 10-3 i sitt sista möte. Mongoliet i ishockey är mig en
gåta. Dom trodde jag bara kunde rida och ropa Shera Kahn.

http://tinyurl.com/dxjdtue
leiake!

Här prata vi hockey!! Inte korphockey!!
Sitter och kollar på Norge - Ryssland eftersom det regnar och gräsmattan får vänta lite på ansning. Såg att Svenska Spel gav nåt på 6 ggr i liveodds så jag kollade på Betfair Live och där fick jag 11 ggr så jag satsade en 100 lapp. Tror att Norge kan ha mest energi för det här i slutet på matchen. Det blir ju oxo lite mer spännande om man spelat och Svenska Spel kan ju gå o dra nåt gammalt över sig.
Ajdå 4-2 nu då är det nog en förlorad 100 lapp men inte förresten spelar bara för gratispengar som jag fått av Betfair
Vad ska man säga?? Skiiit!!
Man kan inte vinna ett VM-guld FÖRE turneringen är färdigspelad, eller hur? Sverige är alltid VM-vinnare före VM startat. En kvällstidning hade ett reportage om Finland-USA, efter den matchen. Där beskrevs hur kul det kommer att bli att möta Finland i final, om de nu klarar av att vinna över Ryssland först. Inte ett ord om att Sverige först måste klara av Tjeckerna!!?? Nä, lite ödmjuka måste vi vara och inte tro att vi är världsmästare förrän vi verkligen är det.
PS. Mårts ska vara kvar, vi kan inte byta förbundskapten efter varje förlust.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem