Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Logga in på stadsnätet

Logga in på stadsnätet

Jag har fått ett mycket irriterande problem, när jag startar upp min dator och den loggar in på stadsnät så är det segt som bara den men kopplar jag ner mig och kopplar upp igen direkt så flyter allt på som det ska göra, frågan är, vad är det som strular och hur löser jag det?

Är det i datorn eller är det min trådlösa router som spökar!!!???!!!
Antal svar på detta inlägg: 23
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Koppla du en sladd i från routen till en internet modul i väggen.
För då kan jag hjälpa dig
Jag har ett datoruttag i väggen och sedan en sladd från datoruttaget till min trådlösa router.
Annons
Bra bor du i australien försök ring din kommun/stats internetsupport.
Annars bror det inte på ditt internet el. data det är uppkopplingen som är sakta det blir så när du bor i australien där har du urgammal stadsnäts uppkoppling för dem kör ring upp server det blir så när man bor utomlands det får man räkna med. Mer kan ingen hjälpa dig. Lösningen e att du flyttar till sverige och internet uppkopplingen blir bättre. Hej från Sverige
Va fan menar du med detta, är du full eller vad fan menar du??? Jag bor i Sverige och sådana här jävla idiotiska svar undanber jag mig!
halonet99!

Du är för Gooo!

Challe får flytta till Mariestad. Hellre dör han,antagligen.
Challe!

Kolla din profil på IS Forum.

Du bor i Australien. Troligen på Barriärrevet, för du är väldigt arg.
Jag trodde man fick hjälp för det man skrev i tråden och fan inte vad man har skrivit i sin profil, jävla idioter som håller på detta viset!!!
Det var i grövsta laget Challe!! Vad säger dig att is medlemmar är idioter??
Challe.



Jag har också stora problem med internet uppkopplingen sedan i Tisdags. Har stadsnät och Tele2 och bor i Töreboda området. Felanmälde i Onsdags och inom senast 3 arbetsdagar (på Måndag 23/7) ska dom visst höra av sej om problemet är löst eller ej.

Jag tycker man alltid ska ringa och felanmäla så dom får reda på ev problem som uppkommer så förbättringar kan göras.

Om du vill/kan eller har tid, så skriv gärna och berätta hur du kom tillrätta med problemen. Det vore intressant att veta :) för min egen del, har inte kunskapen att lösa det här på egen hand.




Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem