Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Logga in på stadsnätet

Logga in på stadsnätet

Jag har fått ett mycket irriterande problem, när jag startar upp min dator och den loggar in på stadsnät så är det segt som bara den men kopplar jag ner mig och kopplar upp igen direkt så flyter allt på som det ska göra, frågan är, vad är det som strular och hur löser jag det?

Är det i datorn eller är det min trådlösa router som spökar!!!???!!!
Antal svar på detta inlägg: 23
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Enligt min mening, är det ett ofog att skriva vilseledande uppgifter i profilen.
Om man t.ex. uppger att man är bosatt i Timbuktu, förstår man vitsen att
profilen inte vill ge uppgift om orten.
Har sett på andra sajter att medlemmar ger åldern 99 år!!
Haha... Jag är 65, och sitter med Joors här uppe i skogen, det funkar hur bra som helst, får en reklamruta 4 ggr/per timma men inga problem annars, det rullar på lika bra som Telias, fast telia kostar 99kr/vecka, kan rek Joors.
Joors kostar en femhundring, och är engångskostnad.
För det första Thomas2, man ställer inte en motfråga som Halonet99 gör för att få ett svar och sedan så svarar man som en jävla idiot som han gör. Vidare så tycker jag att man inte behöver skriva exakt var man bor i landet för att få ett svar på problemet som man har men okej är det så som gör här så okej!!!

Jag vill gärna ha ett svar på mitt problem och inget annat!!!
Annons
Idiotiskt skrivet av Challe, han bör nog be om ursäkt och ändra i sina uppgifter innan han ställer fler frågor.
Först måste du checka att du bor i sverige Klicka på Din profil sen ändra uppgifter och checka jag bor i sverige.
Han ser fan lite lattjo ut på profilbilden också ...
Människan kommer att dö ut p.g. a. Internet...
Far åt helvete alla jävla idioter på IS för Ni är inte ett jävla piss värda, det finns andra forum där man får bara bättre och mer ordentliga på att hjälpa människor!!!

Nu vill jag gärna veta vad Göcke och Daniel tycker om dessa svar jag har fått för är detta vad man kan vänta sig på IS så tack och bock för mig!!!!
Detta är inte ett forum värt sitt namn ens.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kanske inte direkt forumet men däremot vissa av medlemmarna...

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem