Tisdag 23 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Blir ni skraja när ..

Blir ni skraja när ..

Ni ladda ner från The pirate bay inte för att jag gör det. Jag tror hela tiden att snuten kommer när man ladda ner där ifrån men min pappa säger att man kan ladda ner en viss storlek på filer utan att bli på kommen. Är det sant och så och jag blir skraj vare gång jag vill göra det . Så snälla skriv en lösning
Antal svar på detta inlägg: 32
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

att lyssna på den ja.
Göcke!

Hamilton2 ligger reda ute! Trots att den inte har primiär än på länge!

Någon har ju lagt ut den redan! Är det inte den som ska straffas och inte vi knegasvensson?
Det var aldrig någon som klagade, när man spelade in filmer på VHS från TV!!!
Annons
Carlssons , där har du missat historien
Thomas2 , visst den som lade ut den , borde lagföras.
Carlssons. Det var ett riktigt hallå när man spelade in filmer från Tv, och jag minns så väl att när det kom nya låtar med en artist som spelades på radio så började alltid programledaren prata en lång stund i början, i mitten eller i slutet på låten för att förhindra att folk spelade in den.

Ni vet väl oxå att man bara får kopiera en liten % av en bok text, alltså inte en hel bok.
Bandit. Får jag erkänna så ladda jag och min pappa ner xp sp3 för någon vecka sen. Men jag brukade alltid förut Spela in VHS band från biblan och spela in det på VHS. Så gick det till förut Roligt va. Men jag har en fråga har snuten en data där dem kollar vad ip adresserna gör och vilka tider sitter dem inte där. Om det finns en sådan radar.
Det enda jag vet är att Antipiratbyrån håller en extra koll på trakterna kring Halmstad månaderna Juli,Augusti och September.
Min stad alltså lägg av vad får du reda på detta. Att dem kommer och kollar.
Vilken sajt. Emans
halonet99!

Speciellt Halmstad. Där bor ju Per Gessle. Där kollar dom allt.

Det är ingen som kollar dig. Du är 11 år. Omyndig.
Du kan göra vad vill.

Men din far får betala.


Jag vet att Per Gessle bor här i Sandhamn ute i Tylösand. Men vad heter sidan som man kolla detta säg den snälla

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem