Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Telia-mail-google

Telia-mail-google

Hello ävvryhopa, någon av er som har Telias mailadress här inne? Google vill inte öppna den idag som vanligt. Explorer och Firefox fungerar dock,men google är ju så mycket snabbare så man tar ju helst den. Det har varit så hela dagen, dock igår fungerade allt som vanligt. Hälsn. L.
Antal svar på detta inlägg: 26
Sidor: «1 2 3 Nästa »

JonahHex , helt klar är det allas egna val att välja webläsare.

men det är företagens egna val också att välja vilka webläsare de vill understöda.

och här kommer det att bli konflickter, precis vad jag skrev om för flera år sedan.

kör vi inte med en gemensam standard , så rätar de inte ut kurvorna.

jag kör fler än 4st webläsare , men jag har aldrig lyckats få en favorit
JonahHex !

Mig lurar du inte. Du provar allt som finns på nätet. Inget fel i det.

Ingen vill dö nyfiken.

Man kan prova allt på nätet, bara man kan fabriksinställning.



Men grabbar, det var ju inte meningen att starta något slags krig för denna lilla enkla sak,felet i den grejen ligger ju givetvis i kontakten mellan Telia och Google, inte alls konstigt med det. Och som någon skriver här; "Om vi tar"lagera" så är han en "mysig" typ. Men han kan inte skilja på alla webbläsare och lite Telia hit och dit." Nog kan lagera det, plus att Telia inte är någon läsare. Som jag sa förut, flera har samma problem med Google just nu. Det tar sig nog med tiden. Lugna o fina nu o trevlig helg. L.
Annons
Det är ingen mening att tjafsa emot Mr l. Han vet bäst. Alltid!!
lagera!

Jag hade mest bekymmer med ditt inlägg.
Men du klarar dig själv, förstår jag

Telia och Google är inte i samma familj.
Kanske det har funnits ett tillfälligt avbrott.
Typ SJ. Strömmen tar slut.
Jag kommer gående på en gata. Fram rusar någon som vill sälja 2 Iphone tll mig.

Jag nappar direkt. 2 Iphone för en 1000/lapp. Vilket fynd. Jag är så korkad att
jag inte fattar något.

Konstigt nog har jag kontanter på mig.

Man tror inte det är sant. Läs och skratta.

http://tinyurl.com/cjnloxe
Leiake, allt är under kontroll, vi njuter av livet och trivs. Denna låt är bra; You Raise Me Up Trevlig Helg. L..
lagera!

Jag vill inte klaga, men mitt nick stavas "leiake". Fattar du det.

Skämt åsido så nappade jag på ditt tips om " Raise Me Up". Är du religiös.
Det låter som "Du store Gud".

Här har du texten.

http://www.youtube.com/watch?v=Rkkw8RhH9ck
Ha ha ha,leiake, jag tyckte bara att en versal skulle inleda ditt nick, men lovar dock att bättra mig. Om jag säger så här, jag gillar all slags musik förutsatt att det är musik alltså. Du tänker på en annan sång som heter O store Gud, men det är en helt annan. På tal om saker och ting,,jag sa ju att jag skulle skicka in ett kryss på nätet i morse och det fungerade inte med bokstaven Ä i Google-läsaren. Nu har ja kollat och lustigt nog går inte de andra med prickar på sig heller, alltså Å Ä Ö. Ska bli kul att se om man får en förklaring någon gång. Må gott nu. L.
lagera kan du skriva åäö här i forumet ?
med chrome

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem