Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Problem med FireFox

Problem med FireFox

Hej

Jag tycker att det är jättejobbigt att flera program tar över sökmotorerna. Jag ville använda FireFox men har ofta funnit att andra, knäppa varianter tagit över sökfunktionen. Just nu är det SweetPack toolbar som tagit över. Funmoods ligger tydligen också kvar i FireFox, fast jag jagat det ganska länge.

Nu tänkte jag att avinstallera FF, för att kanske senare installera det igen. Det gick inte att avinstalle...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 45
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

min väg är så här på skrivbordet

"C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe" /prefetch:1
Jag har gjort det ni föreslagit men får till svar"Filen är ogiltig"
skulle du inte kunna klistra in vad det står i målrutan under egenskaperna för firefox genvägen tänk på att det kan vara nåt dolt så du får dubbeklicka i rutan så allt markeras och sedan högerklicka och välja kopiera
Annons
zenit

Jag har gjort det,men det hjälpte inte! Ska göra en ominstallation nu!
Nu har jag gjort en ominstallation!! Problemet är löst!! Tack för hjälp!!
Hur gör du din ominstallation? Avinstallerar du med Windows egna eller använder du nåt annat program typ Revo uninstaller?

Använder du Windows egna avinstallerare så får du inte bort allt av FF, det ligger kvar mappar och filer i appdatamapparna samt nycklar i registret.

Ska man vara säker att allt är borta så får man leta i Windows efter kvarvarande spår efter det man avinstallerat.

P.s Är förundrad över ditt tålamod.
jag menade klistra in här på is så det blir lättare se din sökväg till firefox.exe
Kanon att du lyckades till slut.
Jag använde Revo n4 vi borttagning!!
Thomas2 , lägg nu till /prefetch:1

på din gennväg på skrivbordet, så får du som alla har sagt en liten snabbare start

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem