Onsdag 1 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Om veckans fråga

Om veckans fråga

Enligt min åsikt vore det bra om det alltid fanns ett alternativ "Bryr mig inte" på veckans fråga. Ofta finns det - som denna vecka - bara två eller tre alternativ och inget av dem behöver ju upplevas som tillämpligt för mig eller vissa andra. Då vore det skönt om man kunde trycka bort frågan genom att svara att man inte bryr sig eller inte har någon åsikt.

Blessings

LuckySwede®
Antal svar på detta inlägg: 23
Sidor: 1 2 3 Nästa »

LuckySwede - Tips på lösning på ditt problem.
Om du inte bryr dig om veckans fråga så är det bara att inte bry sig om veckans fråga. Då slipper du svara på veckans fråga som du inte har någon åsikt om.
Å sen undrar man seriöst varför det inte finns fler än typ 7 intresserade på Forumet. Ahmen-herre-jissus-djävlar. Vad tror ni??
Ja det beror kanske på att det finns folk här som är inne och skriver strunt i trådar som andra startat.
Annons
Göcke kan öppna en ny kategori sida " Dagens strunt" Där kan alla strunt-nassar
skriva sina inlägg.
Göcke har ju redan lämnat den spelplanen öppen...
När jag ställde den här frågan så gjorde jag det naturligtvis för att det var ett seriöst förslag. Anledningen att jag tycker det skulle finnas ett "neutralt" alternativ är givetvis att jag inte vill se samma fråga gång efter annan.

Blessings

LuckySwede®
LuckySwede - Du har rätt till din åsikt. Jag ber om ursäkt att jag for ut orättfärdigt. Det var lågt av mig.
Det är lugnt Topnotch. Jag tar inte så illa upp som det kanske verkar!

Blessings

LuckySwede®
ingen åsikt knapp
kan ju vara ett alternativ
på alla frågor
LuckySwede - Tack!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem