Lördag 21 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Våldet i Sverige

Våldet i Sverige

På efterlyst i tv3 får man en skrämmande bild av våldet i vårt land!

Tre ynglingar överfaller en annan yngling,man hugger kniver i ryggen på honom 7-8 ggr.

Men för att vara på den säkra sidan att han skulle dö så sparkar man honom i huvudet några ggr. oxå!
Och dom lyckades med sitt uppsåt!!

Allt filmades av övervakningskamera,så förhoppningsvis åker dessa ynkryggar fast!

Men vad får dom för straff??? Ja inte tillräckligt!!

Det enda straff dessa människor är rädda för är! Öga för Öga,Tand för Tand!!
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Eller utvisa dem på livstid från VÅRT land!!!! Jag såg själv oxå programmet och det var inte en enda svensk som var gärningsman i något av alla dessa brott!!!
Hur kan man se det???
Se vad då Göcke?
Annons
Hej, som sagt Göcke, hur kan man se det? Dessutom har man alltid haft en tveksamhetens tanke i huvudet när man ser och hör dylika TV-program, alla dessa SOS, 112, etcetc allt vad det nu heter. Om det vore verklighet skulle man väl knappast tro att ett filmteam får sätta kameran i ansiktet på alla som jobbar och sliter irl där. Brandmännen till ex,. inte har dom tid med sådant, eller? Fantasi är en sak, verklighet en annan. En sak till, man ska nog vara lite försiktig när man "dömer" i sådan fall som detta.Hälsn, L.
Jag satt och tittade på hela efterlyst i går och i varje fall så var det en med utländsk brytning som var gärningsman, vi måste våga säga ifrån i vårt land när det har gått för långt!!!
vi måste säga ifrån oavsätt vem
Oavsett vilka som begå sådana här brott,så är det vidrigt att se!! Man kan inte sitta med armarna i kors och tänka,att det händer inte mig!!

Kom ni ihåg mannen som trillade ner på spåret i tunnelbanan? Och till på köpet blev rånad!!

Manne som rånar honom lämna honom åt sitt öde!! Det finns inte ord för detta!!
Klockan 3 på natten så trillar en man ner på spåret och blir liggande medvetslös.

Då kommer en annan man och hoppar ner på spåret och muddrar den medvetslöse. Han låter honom ligga och drar iväg.

Som ni ser så ligger offrets ben och fot på rälsen. När tåget kom så krossades han
fot och benet blev skadat, men han klarade livhanken konstigt nog.

Hade rånaren flyttat offrets ben så hade han klarat sig utan skador.

Vad hade ni gjort om man ser en gubbe ligga på rälsen mitt i natten. Ni hade
givetvis inte rånat honom. Men vart ringer man i en sådan situation. 112 är
ju en variant, men dom är inte så snabba som ni tror.

Orkar man ensam lyfta upp en medvetslös man från rälsen. Knappast!
Dessutom är ju tåget på väg.

http://tinyurl.com/9gbrpys
leiake!

Man kan ju kalla på hjälp! Eller se till att någon kan stoppa ingående tåg,det hade dom hunnit om någon fått vetskap om det!

Detta var en totalt hjärtlös människar!!
Inte bara hjärtlös. Hjärnlös också.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem