Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

Körkortsfrågor.

Körkortsfrågor.

Jag ska ta körkort och vill klara teoriprovet,
vet någon var kan jag hitta de senaste körkorsfrågor som kan ge mig ett bra resultat.
Jag menar körkortfrågor som du har studerat och sedan har du fått ett bra resultat efter teoriprovet.
Jag vill också veta var kan jag hitta eller ladda ner något gratis.
Alla tips är välkomna!
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: 1 2 Nästa »

Du vet att det finns flera olika prov va? inte bara ett.
Bonniers har väl ett program där finns alla frågor som finns på proven med lär dig dem utantill så klarar du provet.
Hey, är det ej vettigare att lära sig frågorna i din körkortsbok? Att bara lära sig dom senaste frågorna liknande dom ifrån provet på Vägverket låter som ett trafikfarligt alternativ. :) Fast iof så kan det ju vara en fördel med, för att se vad man behöver träna mera på iof. :)
Säger bara att du ska plugga HÅRT. En kompis till mej gjorde det där provet typ tre gånger. Stackarn. Han har klara de nu iaf.
Annons
En vän till mig är inne på 6:e gången. Men jag tycker att han får skylla sig själv, eftersom att han aldrig pluggar på det. Men snart lär han ju klara provet enbart avv att ha lärt sig frågorna utantill. Honom kommer jag aldrig åka med. :P
Tack för ditt svar Rob!
Det verkar att du förstår vad jag menar men jag undrade om någon visste om det skulle finna andra program.
Jag har läst teoriboken men jag tror att det inte tillräcklig.
Inom tre veckor ska jag göra teoriprovet. Och det är första gång.
Tack ändå .

Anders
Hej Anders.
Om du läst och förstått teoriboken klarar du provet galant.
/B
Du kommer nog att klara det fint. Bara man är målinriktad. Jag var övertygad om att jag ej skulle klara det, men jag gjorde det med stor marginal. Det är nog rätt så överdrivet om "hur svårt" det är med teoriprovet. Visst är det nervöst och så, men har man pluggat ordentligt så går det vägen! :)
Körkort är inget man skall fuska sig till...............
När jag undrar om någon vet om körkortprovet, jag menar om någon vet eller har studerat andra frågor från andra skolor.
Jag vet att det finns vissa Cds och jag vill veta vilka av de är dem bästa för att plugga inför provet.
Det är lite dum att nämna "ordet Fusk" Just nu pratar jag om kunskap och tips från någon som har klarat av provet med framgång.
När jag undrar om någon vet om körkortprovet, jag menar om någon vet eller har studerat andra frågor från andra skolor.
Jag vet att det finns vissa Cds och jag vill veta vilka av de är dem bästa för att plugga inför provet.
Det är lite dum att nämna "ordet Fusk" Just nu pratar jag om kunskap och tips från någon som har klarat av provet med framgång.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem