Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Trådlös mus

Trådlös mus

Bra uppfinning med trådlöst. Jag har både och, för när jag spelar Angry Birds via Google Crome så fungerar inte min trådlösa mus som jag kallar vid fula ord som inte lämpas i tryck.

Då får jag ta till min trådiga mus. Då går det utmärkt. Konstigt.

Min smartphone fungerar också perfekt med Angry Birds.

Någon som har en genial ide. På google finns det ingen hjälp.

Min mus heter Logitech Anyware.
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

leiake du får ta bort Anyware , det är falsk marknadsföring

skämtar ju..

testade men kan inte se problemet.

har du fler trådlösa igång samtidigt
eller låter mobilen vara i närheten
Min trådlösa mus är omdöpt till " No ware" vilket jag har meddelat Logitech.

Jag har letat fel länge, men det är tji. Troligen fel på musen för garantin gick ut förra veckan.
leiake har du tittat på Logitech efter uppgraderingar
Annons
Alltså, trådlös eller inte. Utan att vara fööör "fräck" så , trådlöst i all ära, men det går ju bra med trådar på och i den också. Fy på mig !! Ha en bra dag alla. L.
Trådlöst är ju bäst när det fungerar givetvis. Men man skall nog inte slänga sina trådiga vänner för dom måste man ha i reserv. Tänk på det.

Undrar vad som är fel på min trådlösa. Jag har gjort allt utom en fabriksinställning,men den är nära förestående.

Ibland måste jag klicka 3-4 gånger på en sida för att den skall vakna, så det är
något som spökar. Text blir blåmarkerad bara jag "hostar".

Jag har uppgraderat 764 ggr. På google är det några som har hittat buggar i Windows 8 contra Logitech trådlösa produkter, men hos dom fungerar det visst
inte alla. Så illa är det inte här hos mig.

Men jag klarar inte av att min dator mår dåligt. Det stör mig ofantligt. Sedan detta har börjar spöka för någon månad sedan, har jag gått ner 3 kg.
Är ni överviktig så köp en dator med trådlös mus, så blir slankare fort. .
setpoint651 skall väl vara den senaste programvaran för Logitech och trådlösa produkter. Är det den du har?
LuckySwede!

SetPoint 651har jag så färsk att det luktar nybakat om den.

Det är nog fel i musen. Jag kör med min trådiga mus tills jag får en ny i julklapp.
Tog hem Angry Birds Space app via Windows Store för 38:-.

Då fungerar min trådlösa perfekt. Det är i Google Crome:s gratisversion av Angry Birds som den fallerar. Man kan inte skjuta med slangbellan där. Fåglarna bara ramlar ner som döda när jag pekar på dom.

Konstig grej. Minst sagt.
Ja du leiake! Man slutar aldrig förvånas över vad som händer på nätet. För en tid sedan var jag tvungen att plocka bort Super Anti Spyware som jag använt i flera år eftersom IE slutade fungera varje gång jag hade skannat datorn med det!
låter ju som det är google chrome som är boven
Göcke!

Det trodde jag också. Därför hämtade jag hem nya Google Chrome för Windows 8.
Låter konstigt ,men dom har tydligen samarbete.

Då gick det att spela 2 spel med min trådlösa, sedan var det kört igen. Slangbellan tog död på fåglarna i stället för att skjuta iväg dom.

Jag tänkte slippa fabrikaren, men det går inte att hitta konstiga fel utan att använda denna bryska metod.

Är det galet efter en fabrikare, då är det bara att köpa nytt.

Idag och förra veckan vann jag 3 ggr. på Keno. Det räcker till nya grejer flera ggr. om, och blir över. Man blir inte lycklig av pengar sägs det. Men den uppfattningen delar inte jag. Hälsa och pengar går hand i hand genom livet.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem