Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

God Jul

God Jul

En hälsning till Er alla med önskan om en God Jul kommer här. Har nu gjort alla inköp som ska vara, och det är klart nu. Men det var lite problem att ta sig ut i morse faktiskt. Varför? Jo, därför att Julen står för dörren! Så kan det vara. Ha en bra helg nu. Hälsn. L.
Antal svar på detta inlägg: 26
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Instämmer med lagera, en God Jul och ett Gott Nytt år önskas er alla.
lagera!

God Jul heter det. Låter lite tråkigt.

Det skulle heta glad jul. Genast lite piggare.
Glad Påsk är lite eggigt.
Glad midsommar låter lite uppåt.

Man säger trevlig semester, inte glad semester.

Julen skall vara god, Då är alla människor snälla en hel dag.T.o.m kronofogden.

Pappa kan vi få katt till jul?
- Nej, vi ska ha skinka som vanligt

Jag kör just nu Linux på min dator med Google .Chrome som webbläsare. Då fungerar inte våra
smileys på IS Forum. Bara på sista raden. Man måste klämma dit sina smileys i varje rad omedelbart.Det går inte att vänta till efteråt.



GOD JUL Till Er Alla från mig.
Bambi vill också önska en GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR

Jag smyger i bakgrunden dagligen under nytt nick. Lyckades ju strula till det ordentligt tidigare och Göcke försökte hjälpa mej.

Inkompetent som jag är när det gäller data så misslyckades jag totalt att återkomma på mitt gamla konto och gav upp.

Skaffade ett nytt och ändå kom jag inte in på sidan.

En vacker dag så provade jag igen och vad hände. Det behöver jag inte berätta som synes.


Annons
Bambi, detsamma till dig med allt gott och fint. Julen ska stråla och lysa upp för oss alla.På tal om att prova igen osv, Annicka Andersson, den roliga kvinnan var med i Parlamentet för länge sedan och det gällde något om att vinna eller vad det var. Med hennes troskyldiga ögon satt hon där och sa, jag har hört att trägen alltid vinner, men vem är denne Trägen? Så kan det vara i ordklyveriets gömslen. God Jul som sagt. L.
Tjing lagera! Det här med att prova igen har jag försökt med i olika situationer och misslyckats totalt med.

T ex Annicka Andersson i Parlamentet har jag nu försökt att minnas en stund och ytterligare en stund. Resultat, noll.

Trägen har jag aldrig träffat tyvärr, så där kan jag inte göra dej klokare.
Nä nu måste jag kritisera mej själv.

Jag är ju inte den som ger upp i första taget, utan har världens kämparanda.

Så vid närmare eftertanke så har jag nog träffat Trägen.

Trägen finns nog inom oss alla, det gäller bara att hitta rätt.
Ja, GOD JUL på er alla..

för det var väl det tråden handlade om?

Ovanstående har alldeles rätt om trådens mening.

Sen är vi ju en del som har en förmåga att spinna vidare.
Yessss,,spinning wheeeel. Som sagt Annickas troskyldiga ögon har ingen annan. Må gott. L.
God Jul alla från ett snöigt och kallt Umeå (-10,3 just nu)!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem