Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: TV, film och musik

Melodifestivalen

Melodifestivalen

Lördagens melodifestival sågs av 3.6 miljoner tittare. T.om jag var med en stund
för jag var nyfiken på den här ynglingen från Sundsvall-Japan. Han verkade lite
mystisk. Jag förstod att han skulle vinna. Inte för att han sjöng bra eller för att
låten var bra, utan för att han var originell.

Det är inte var dag man ser 17-åriga transvestiter från Sundvall i en Melodifestival
på bästa sändningstid. Nästa år är väl vissa artister nakna och sjunger på latin.
Då blir det över 5 milj. tittare+ mig själv.

Efter ett tag så ledsnade jag och gick över till en spansk långfilm utan textremsa.
Då förstår ni vad jag tycker om Melodifestivalen. Det är ingen underhållning, det är en plågsam tillställning.
Antal svar på detta inlägg: 19
Sidor: 1 2 Nästa »

Ja får lov att hålla med dig ! men det är Manga stilen som Sundsvalls japanen använder sig av ! finns tjejer som anammat denna stil och ser mer ut som killar än tjejer ! ja världen är bra liten !
Världens undergång är nära!!!! Håller med leiake! Sådan skit!!

Sånt ska man betala tv-licens för!!
GUBBAR!!!!
Annons
north! Var befinner du dig själv på skalan??
Troligen äldre än de flesta, men med humorn och barnasinnet i behåll. Tycker faktiskt att en pågående tråd på annan plats syftar just på att det är ett gubbvälde här på forumet, tramsigt och omoget om jag får säga min mening.

Finns mycket jag inte skulle vilja betala licensen för, men det behåller jag för mig själv, finns ingen anledning att förringa andras intressen
north !

Betänk att 3000 låtar har lämnats in. Av dessa blev 32 st. antagna. Hur dåliga var dom andra i så fall. Dom skriker väl bara utan text.

Det måste vara något fel när jag sitter och tittar på en långfilm i stället. Det kan ju vara fel på mig. Är kanske för gammal och grinig.

Men jag tycker om På spåret, Antikrundan, Veckans Brott och några program i 4:an och 6:an så jag känner mig normal. Discovery gillar jag också. Wheelers Dealers är bra. Så började min bilhandel så.. Jag känner igen mig.
Vad tyckte du om Loreen förra året, och Eric Saade året innan, med deras placeringar som mått, så är det nog din smak det är fel på, min smak avslöjar jag inte, för då kommer jag att anses som hjärntvättad
north !

Du kan ha rätt. Men jag kan inte tvinga mig att tycka om något jag inte tycker om. Men för att 3,6 milj. tittar är ju inte säkert att dom tycker om det dom ser.

Jag brukar titta på en sådan där formkurva på TV-program. Där är alla mina
favoriter med varje vecka, så jag är normaltittare, nästan för normal.

Nästa lördag sitter jag och glor på Melodifestivalen igen. Hoppas det blir bättre då
så jag slipper byta kanal.

Jag tittade på den där "lintotten". Han verkar lagom knäpp. Han vinner.
Råkade titta på Melodifestivalen igårkväll. Den där Sean Banan, vad är det för
en "Pajas" ?
Helt skandalöst att han gick vidare, nog borde man väl sätta en åldersgräns för att få rösta, det kan väl inte vara någon över dagis ålder som röstade på Sean Banan, det känns bara pinsamt!



Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem