Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Hobby och motor

Tröttnat för länge sedan

Tröttnat för länge sedan

"Zlatan hyllas för sin osjälviskhet " . Någon fler här som är lika dödligt less på allt tjat och rubriker om denna varelse ? Tur att man kan titta förbi. Det finns faktiskt elva spelare i laget, men var är dem då? Hälsn. L.
Antal svar på detta inlägg: 7
lagera du måste bli journalist , så du kan skriva som du vill
lagera !

Jag är helt borta på sport och fotboll, men Zlatan har jag hört talas om.
Här är laget, men vem av dom är Zlatan.

http://www.internetstart.se/bildgalleri/pics/04413.jpg
Hahah ,Göcke, det skulle vara det då. Men, jag skulle i alla fall INTE tjata om denna individ vareviga dag som det görs. Nu blir de kaffe och lite kryss på bordet. Hälsn. L.
Annons
lagera. Kan hålla med dig till 100% Spelar ingen roll om det är Sverige, eller PSg så tjatas det om Zlatan hit och Zlatan dit. Nu har de ju även fått Beckham så honom tar de ju upp ibland.

Det var ju samma tjat om Foppa när han var aktiv, Sverige kunde ju inte gå vidare i hockeyn om inte Foppa var med, och var han med MEN Sverige förlorade ja då var inte Foppa i form.

Varför inte klona dessa fantastiska svenska spelare så att det blir ett 11 manna lag som heter Zlatan FF t.ex. om han nu är en sådan "guda sänd ikon" och förebild.
Bandit , du har ju varit med hör vi, klart att det ska skrivas om fix-personerna
det är ju de som drar folk till sporterna, utan dem hamnar vi ju i järdsgårdsserien
Hej igen, som sagt Bandit, sånt är livet numera. Och Göcke,klart tidningarna ska ju leva de med, men om de börjar skriva till ex "Zlatans PSG" då har det väl ändå passerat en viss gräns, vad jag vet och tror så inte äger han laget ännu då? Klart vi överlever ju, och alla har sina intressen och det beror ju lite på hur man läser rubrikerna med. Ha en bra tid alla. L.
Sorry leiake, jag glömde ju din fråga, jag har inte öppnat länken, men om du ser en lång kis med hästsvans i nacken då har du hittat rätt man. Privat släpps manen ut så då blir det en helt annan frisyr. Hälsn, L.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem