Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: InternetStart

Byt nyhetssidorna

Byt nyhetssidorna

Jag tycker att IS ska byta nyhets sidorna till annan tidning. jagn ogillar starkt all form av försök till att begränsa friheten på internet !
Om inte IS byter leverantör av nyheter så man slipper få popupp sidor med krav på att betala , så får jag väll sluta som användare av IS efter över 6 års troget användande av IS
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: 1 2 Nästa »

swefbi !

Lägg in bifogad länk som egen länk på Internetstart så får du nyheter så du storknar.

Gå in på "Anpassa startsida" uppe till höger och följ anvisningar.

http://www.socialanyheter.se/
Jo den sidan är väll ok men Svd har popup fönster där också som tigger pengar. en fråga hur avbryter jag mitt medlemsskap på IS?
Det var väl att ta i.

Läs någon annan tidning, det är popuppfönster överallt och tenderar till att öka.



Har inte varit aktuellt att avbryta medlemskapet, man kan ju alltid låta bli att logga in.
Annons
Tack för tipset leiake.
Jag använder Firefox + Flashblock och slipper 9 av 10 "uppdykare".
Hur skall du komma förbi allt tiggande i tidningar och TV. Det går inte.

Men det är ju inte Internetstart det är fel på. Utan på tiggarna. Om man skickade pengar till alla fonder och annat så blev det inte mycket över av min pension.

Då fick dom öppna en hjälpfond för pensionärer. Den skulle kunna heta.

RÄDDA PENSIONÄRER

Men då kommer väl SvD att skriva, rädda våra pensionärer, det får dom göra som har skrämt dom.

ok men det är ju att släppa grundtanken om internet som skall vara fritt för alla!
som det var för ca 5 år sedan, men jag vill veta hur man avbryter sitt medlemskap io IS. net har varit en braa sida att använda men nu verkar IS ha gett upp kampen för ett fritt och användarvänligt internet
Det är väl bara att logga ut, herregud, hur svårt kan det vara?
Goddagens, stora världsproblem idag här va? På alla siter ändras uppläggen dag efter dag. Vad man ser eller inte ser har väl mest med ens eget val att göra eller hur? Till swedfbi , inte annat än man kan tänka sig så är det väl samma procedur som gäller vid utgång som vid ingång på IS-sidan ? Aldrig försökt gå ur, men gissningen blir den i alla fall. Hälsn. L.
jag hittar inget ställe att avsluta mitt konto .
så det är därför jag vill veta hur man gör det
Hej swedfbi ,, får väl erkänna att jag inte heller ser det du söker, du får kanske kolla när Göcke eller någon annan av moderatorerna dyker upp, då bör du kunna få svar på din fråga. Någon sa att du kan låta bli att logga in, och det är ju en lösning. Sedan byter du ju startsida som du vill också om inte IS känns bra. Hälsn. L.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem