Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Kryss istället för bild....

Kryss istället för bild....

Ett litet problem kanske, men irriterande för mej Varför är det bara svarta kryss på alla bilder på Aftonbladets förstasida? Det gäller bara den tidningen......
Ha en fin kväll/UL
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: 1 2 Nästa »

Hello Häxan, på min skärm finns i alla fall inga svarta kryss. Alla bilder är i sin ordning och allt är frid och fröjd. Kanske skulle testa och starta om datorn? Lycka till. L.
Märkligt det här, jag har inga problem heller med AB, däremot med en annan funktion på forumet, undrar om det finns ett samband?
north , nu får du sluta att se samband med allt.

får man ett kryss där en bild ska vara så saknas just den inläsningen
av någon orsak
ett av de vanligaste är att man fått en korrupt webbcash

och det kan man testa med att rensa webbhistoriken
Annons
Som sagt Göcke, rensning av historiken lönar sig alltid. Minst en gång i veckan tömmer man här i alla fall. Kan ha samband där. Hälsn. L.
Tack för förslag Ta bort Webbhistoriken gör jag varje vecka, men gör ett försök till.
Har nu tagit bort historiken igen, startat om allt....... och fortfarande är det svarta kryss på bilderna
Nu kan jag stänga ner och sova lugnt...... jag har löst problemet Jag har vissa begränsningar på vad som får surfas på i min dator....... och tydligen är AB lite "farligare" än övriga tidningar, märkligt, men sant .
God natt och sov gott, alla som funderat
Aha,,Hean-H, det var ju skönt. Man blir alltid lite "uppåt" när det inte vill gå som man tänkt sig. Ett litet kryss i en ruta kan göra en hel del till och från. Godnatt till dig med. L.
riktigt fyndigt

ett litet x i stället för bild visar ju på att bilden inte kan läsas in

sen har man många skåp att hämta den ifrån.

och somliga har så hårda regler att man inte kan se innehållet
det är som att kasta nyckel till skåpet med andra ord.

går det att använda som liknelse. ??
Göcke, du borde bli kåsör på någon kvällstidning eller liknande. Hahaha,, mycket fyndigt det du la in här. Nästan som det jag nyss läste i en tidning, en som undrade varför det på mjölkpaketen måste stå "fett halt", ja de kan man undra. Hälsn. L.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem