Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

Blå markerade ord

Blå markerade ord

Hej
därute..
Någon som vet hur man blir AV med blåmarkerade ord i en sammansattmening......
Vill ej/har ej lust/tanke eller annan motivering på DE förslag som annonseras.......
Finns det någon inställning eller dyl...
Har W7 (64bit).. Till 99% använder jag mig av Firefox.....
Hälsning från mulet Sthlm...
malken
Antal svar på detta inlägg: 31
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

Hej malken, exakt var, vad och hur menar du i vilket sammanhang är det ? Annonser på nätet kan man nog inte påverka, men om du ska ha den kvar eller så då kan man kopiera den och klistra in den på ett dokument och där bestämma färg på all text. Fast jag antar att det inte är det som du menar. OK, vi får se. Hälsn, L.
Är det i dokument du skriver. Blåmarkerade ord brukar ju vara klickbara länkar??
Hej PerAsk...
Båmarkeringar....Om Du läser "lagera"s svar på min fråga...finns ett blåmarkerat ord---(nätet).....Ställ din markör på det blåmarkerade ordet & du får ett/en reklamerbjudande/förfrågan om ett medlemskap i en "dejtingsajt"....
malken
Annons
Kommer inte ihåg vad programet heter men du tar bort det i kontrolpanelen-avinstallera. Det är ett prog som lägger sig i webläsaren.
Om det är så att du kopierat text från en webbsida och klistrat in i ett dokument så får du lov att radera själva länken i ditt ordbehandlingsprogram. Det brukar gå att markera ordet och sedan högerklicka och välja Ta bort länk eller hyperlänk.
Hej molester....
Vore glad om Du hittade "programmet"....
Har AVG Internet Securiyti som "dörrvakt"...Har provat med "total" scanning....utan att hitta något som är konstigt...........
malken
?? vad är problemet och var uppträder det, hur kan man se det ??
kan vi reproducera det eller är det bara på din burk malken.????
Troligen så blir vissa ord på tex aftonbladet blå, och om man klickar på dom så funkar dom som en länk vet att det är ett malwere program iaf.
Aftonbladet har inga blå länkar

däremot är alla IS titel-länkar som är blåa
Om du har fått detta har aftonbladet och alla andra sidor det

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem