Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Lösenord

Lösenord

Hello, någon som kan förklara för mig vad jag gjort för ändring i min PC. Ingen panik ,men man blir nyfiken som alltid. När man ska logga in på en sida där man varit förut så kunde man ju markera och deleta lösenordet eller vad det nu är på direkten, men nu sista dagarna fungerar det inte här. Plus att det lösenorden man använder nu står i en gråmarkerad ton. Inloggningen fungerar ju, men som sagt, att deleta och ta bort går inte som förr. Mitt eget fel eller? Hälsn. L.
Antal svar på detta inlägg: 5
Hej igen, lite lustigt kan man säga, IE och Firefox fungerar som vanligt men inte Google Chrome . Kanske något som gjorts i deras system. VI får avvakta. Hälsn. L.
Om jag har förstått dig rätt så menar du att när du kommer in på en sida där du en gång loggat in med lösenord så står lösenordet kvar?

Det är för att när du loggade in första gången så fick du antagligen frågan om webbläsaren ska komma ihåg lösenordet du angivit tidigare och det har även IE och firefox också, i alla fall mina.

Det finns oftast ett verktyg under Inställningar där man kan bocka i eller ur det alternativet, hämta hem Ccleaner så rensar den bort alla lösenord men då får du ange dem igen på alla sidor som du har löen på.
Hej, du har rätt där ja. Grejen är bara den att det går bra att markera och deleta alla såna saker på IE och Firefox, men inte på Google-chrome. Och jag har inte ändrat på något det bara blev så för några dagar sedan. Inte hela världen ,men du vet, nyfikenheten spelar in. Vi får se, kanske de löser sig. Det pågår ju ett mindre "krig" i etern nu så, man vet inte allt. Hälsn. L.
Annons
Jag har oxå chrome, men jag har inte det problemet vad jag kan se. Kanske du bör uppdatera webbläsaren.
Hej igen, det får vara som det är, ingen katastrof ändå. Som sagt, de andra både IE och FireF fungerar precis som förut. Jag vet ju om det så det får gå så. Kan vara något på Webbläsaren som du säger, ok ha det bra,hälsn. L

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem