Onsdag 17 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

IE 10 fönster dyker upp

IE 10 fönster dyker upp

Jag har fått ett problem med IE då fönster dyker upp lite då och i nedre högra hörnet. Det är bl a reklam för olika varor. Verkar som jag fått in något strul i datorn. Något tips hur jag dräper dessa fönster?
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: «1 2

Birger så här ser det ut

http://www.internetstart.se/bildgalleri/pics/04451.JPG
Sofus och Göcke - Nu funkar det perfekt.
Tack för hjälpen. Hoppa att en del andra också fått hjälp via denna tråd.
Du Göcke - du skrev att jag blivit hijackad. Tror du det nu eller är det bara att jag inte varit uppmärksam när jag laddat ner nåt program och en toolbar åkt med. Det är ju lätt hänt att man inte ser kryssrutan som skabockas bort.
det du råkade ut för Birger kallas Hijacking

när något har preparerat din dator med att styra den dit du inte vill.

hur du har fått in det , lägger jag ingen aspekt på.

Jag rensar sådant här dagligen, och har tröttnat på att finna ut orsakerna hur de kommer in.

Jag brukar fråga förr , vad gjorde du , och får då en stor smäll på truten av förnärmade personer, för ju äldre vi blir ju sämre minne har vi.
och ingen vill erkänna att man har gjort något.

men det enda som är säker, inget kommer in utan att man har gjort något.
Annons
Jag förstår och avslutar tråden.
TACK!!!!
Hello, ditt sista inlägg här Göcke speglar verkligheten som den är. Dock tycker jag ändå att det går bra med det mesta. Segt kan det ju vara ibland, men det har ju sina förklaringar också i en ansträngd tid och kanske att man inte rensar allt onödigt med jämna mellanrum. För min del tycker jag att det fungerar bra,Home Vista kör jag med och det räcker i alla fall för min del. Ha en bra tid. L.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem