Idag så kan man inte ens få bort pop-up fönstret utan att endera klicka ner, alt. att bli prenumerant. Alltså stänga ner och slopa SvD.
Visst, de är snabba med nyheter, men bör inte få härja fritt på Internetstart- sidan som de nu gör. Göcke du är ju expert, och utgivare vad jag förstått, datakunnig ut i lilltårna, gör något åt detta snarast, annars ber jag dig troligtvis med många andra i ryggen att plocka bort SvD som nyhetsankare. (trots att de är bra och nästan snabbast med att kabla ut)
Med vänlig hälsning
Masken
Visst, de är snabba med nyheter, men bör inte få härja fritt på Internetstart- sidan som de nu gör. Göcke du är ju expert, och utgivare vad jag förstått, datakunnig ut i lilltårna, gör något åt detta snarast, annars ber jag dig troligtvis med många andra i ryggen att plocka bort SvD som nyhetsankare. (trots att de är bra och nästan snabbast med att kabla ut)
Med vänlig hälsning
Masken
Antal svar på detta inlägg: 16
Kan være at damm/støv har samlet seg opp over år og tettet utløpet. Jeg ville forsøkt å stikke en slange fra utsiden og inn for å eventuelt åpne opp tett rør.
Idag funkar Svd perfekt utan att det kommer upp några skyltar om betalning, och det lustig är att jag har inte ändrat i inställningar än, så nu verkar det funka.
Hej och ursäkta mig, kanske inte helt insatt i problemet, men är det SvD-s vanliga nätsida ni pratar om eller gäller det en köpt prenumeration på något sätt? Vad jag kan se här så finns inga problem med att kolla tidningens nätsidor i alla fall. Och inga pop-upare dyker upp heller,har aldrig haft några problem med den här saken, inte med övriga tidningar heller, men som sagt, det kanske gäller prenumerationer på nät-tidningen. Trevlig Helg. L.
Annons
boax, idag är det den 1:a i en månad, då nollställs "räkneverket" som räknar hur många ggr du loggat in på tidningen. Du kan avaktivera detta räkneverk på det sätt som tidigare beskrivits i tråden.
Okej hur gör man i Google Chrome det ni beskriver gäller väl bara IE.
boax !
Det är lite krångligt i Google Chrome. Du måste ladda hem Google verktygsfält
först och sedan krångla dig igenom en massa strul.
Det är bättre använda IE och följa mina instruktioner. Busenkelt.
http://korta.nu/q8bq9
Det är lite krångligt i Google Chrome. Du måste ladda hem Google verktygsfält
först och sedan krångla dig igenom en massa strul.
Det är bättre använda IE och följa mina instruktioner. Busenkelt.
http://korta.nu/q8bq9
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem