Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: InternetStart

Reklam

Reklam

Idag: Firar Members.com med stora rabatter på exklusiva varumärken! Klicka här för att registrera er och ta del av kampanjerna.

Detta får jag högst upp på IS. Är det bara hos mej eller gäller det alla. Om så, vill vi verkligen ha reklam av denna typ på IS. Personligen använder jag Addblock + för att slippa eländet.



Leif

Antal svar på detta inlägg: 19
Sidor: «1 2

Instämmer med er alla, och kanske mest med north här nere, ingen större katastrof eg, och vi får en gratis site som är helt ok, med ytterst lite reklam vilket på de flesta andra siter är helt krossande. Och en sak, jag har inte brytt mig om det , men vad är den här Members eg ? Säljsida eller ? Öppnar inte allt så vad vet man. Lev väl i sommarvärmen. 20 plus nu i Sthlms-reg. Hälsn. L.
Denna ruta kunde används till något mer nyttigt. Det finns massor av tips i förslagslådan som vi kommit med under årens lopp!!

Tänk på det!
Thomas2!
Det kostar fortfarande pengar att driva en sådan här site oavsett hur många tips det finns i förlagslådan.
Reklam eller avgifter är det vi har att välja på för ingenting är gratis här i livet.
Annons
Jag betala nog hellre en avgift, och slipper reklam! Det har vi alldeles för mycket av.
Godkväll godkväll!

Ja det stämmer, jag slängde upp en reklamsnutt där idag. Det var inget scam utan de hade faktiskt ett par bra erbjudanden som jag ville tipsa om. Jag handlade faktiskt själv en sak från dem idag som jag tänkte att någon annan kanske var intresserad av. Det var inget illa menat och jag kan hålla med om att länken där uppe tog kanske lite väl mycket plats.

Tack för att ni direkt kommunicerar detta till mig det uppskattar jag. Bara så att ni vet försöker jag alltid att välja ut länkar på Internetstart som jag kan stå för och som jag själv skulle handla av eller besöka. Men viktigast är så klart att ni användare är nöjda! Jag tar därför bort länken och den gav ändå inga pengar eftersom ingen klickar på den
Du har gjort ett väldigt bra jobb med den här sidan under alla år Daniel - och jag uppskattar det verkligen. Jag vet inte hur många människor jag rekommenderat IS till. Jag tänker inte klaga på dig för att du lägger upp reklam då och då.

Blessings!

LuckySwede®
Hej alla
Jag tycker att IS mycket väl kan ta en symbolisk summa för dom som är registrerade (typ..50:-/mån)......De som vill åka med på tåget utan att blivit medlem..Blir begränsad på alla IS fördelar.............Något att fundera på
Har nyligen slutat mitt "pass"...stökig natt
Har för avsikt att luta min lekamen mot en skön säng & nya lakan (satin)....
malken



Tack för du tog bort denna reklam Daniel ! Upppskattas!

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem