Söndag 19 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Nationaliteter på IS

Nationaliteter på IS

Undrar egentligen hur många länder som finns representerade här på IS

Trevligt om ni vill skriva här, kan till och med vara så att det kan vara till nytta för någon i framtiden.

Jag flyttade till Sverige 1948 från England var då nio år gammal. I england bodde jag i en lite stad på sydkusten som heter Worthing, ungefär 2 mil väst om Brighton!
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Jaha lagera, för att skämta så måste man först bevisa att det är ett skämt. Hur gör man det?
Detta var avsett som en tråd där olika nationaliteter skulle ge sig tillkänna, eller skall jag ange den som löst
Ursäkta avvikelsen.

Jag är svensk.

Jag tror inte att det finns så många nationaliteter här förutom svenskar pga åldern på medlemmarna. Med nationaliteter så menar jag då de med svenskt medborgarskap. Däremot så finns det nog många som North med utländsk bakgrund.
Annons
pedhan, ja säg det, hur bestämmer man det? Men de man tänkte på här var då det som kom in igår, 2013-09-17 17:49 där vederbörande sedan antydde att man kunde skoja, antar att det var riktat hitåt. Vi lever vidare. Hälsn. L.
Låt oss återgå till tråden!
Är Norsk och kommer nog så att förbli, flyttade hit 1976 och kom då från Dominikanska republiken där jag hade jobbat fyra år.
Tänkte vara här ett år men är fortfarande kvar, är Norsk medborgare och har därmed ingen skuld om det blir fel i valet till riksdagen, då jag inte får rösta där!
Tror det är enda skillnaden för mig.
Benita!
Hade Ni sommarstuga på Hästholmen? Då borde Du känna till Bodängen och Herbert?
lagera

Ta inte allt så bokstavligt! Lite skämt förlänger livet. Men vill du att jag ska försvinna från forumet? Så säg till!!
Thomas2!

Av två onda ting så väljer jag dig.

"lagera" är i grinigaste laget. Humorslös och allmänt besvärlig.
Hahahaha,, jaja så kan man se på saker och ting. Ingen av er ska försvinna från forumet alls,och humor finns nog här med, vi ser bara på olika sätt där vad som är humor och inte. Det vi pratar om tycker jag dock bara att det ska vara fakta och inte en massa gissningar och beskyllningar mot personer man inte vet något om och framför allt inte mot de som inte kan svara på saken. Besvärliga finns det nog flera som är om man ser de på det sättet. Men som sagt, vi ska kunna umgås här, absolut.Den siste att vilja bråka och vara grinig är undertecknad i alla fall. Må gott. L.
För att nu återgå till tråden,vill jag bara säga att min farfarsfar var Tysk. Min farfar var född i Sverige,så även min far och jag.

Vart min mor tog vägen.... har jag ingen aning om???? Hon försvann när jag föddes!! Och undra på det!! Men jag skiter i det nu!

Min far var en hedersman!! Han åkte som frivillig till Finland,och deltog i vinterkriget. Det kostade honom ett öga och några kulhål i benen,annas kom han hem rätt oskadd.

Heder åt denne man som hjälpte våra kära grannar i öst!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem