Fredag 17 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Stalkers

Stalkers

Tänk att det finns män och kvinnor som ägnar sig år denna verksamhet över hela sverige!

Vad har dom för glädje av detta? Dom ställer till ett helv... åt dom drabbade. Att hålla på att trakassera folk på detta viset!! Och dom åker aldrig fast hellre,dom kan fortsätta med sin verksamhet i årtal!!
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: 1 2 Nästa »

Att inte dessa kvinnor som är riktiga vänner o kan ge denna stalker ett riktig kok styk så dom slutar-tingsrätt,nej inte för dessa sjuka människor
Kl.21:00 på TV 3 får vi höra och se en stalkers.

Jag trodde det var en konstig människa som förföljde filmstjärnor och kändisar.
Men tydligen finns det i alla former.

http://korta.nu/svf94
Det går nog att få slut på stalkers . Men det kosta nog en slant. Men det kanske det är värt?
Anlita ett vist gäng ! Deras blotta närvaro skulle får vilken stalkers som helst att sluta illa fort.
Annons
Konstigt att polis och fastighetsägare inte kan hjälpa till. Jag får titta ikväll.

Anlita mc-gäng är inte så bra. Stalkern kanske är hedersmedlem.
Min lilla teori är att stalkers lider av OCD.
OCD lider jag inte av. Tvärtom. Jag tvättar mig bara när det behövs. Man skall inte
slösa på vattnet. Det är inte miljövänligt.

Skämt åsido. Har haft kompisar som har burit sig konstigt åt. En skulle gå runt ett
bord i hallen innan han gick ut. För övrigt var han normal.

En skulle borsta tänderna efter varje intag av föda.

http://korta.nu/qbsnq
Att anlita ett visst gäng som Thomas2 föreslår är naturligtvis en hägrande tanke,
men en riskfyllt agerande. Troligtvis ersätts stalkern av denna gängmedlem som sedan har alla möjligheter att pressa pengar av uppdragsgivaren utan ett synbart slut. Tanken var god men som sagt riskfylld enligt mitt förmenande.
Vad är OCD? Jag har bara OCR....
Tvångssyndrom - Obsessive Compulsive Disorder (OCD)
Läser ni inte mina inlägg. Korkskallar!!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem