Fredag 17 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Stalkers

Stalkers

Tänk att det finns män och kvinnor som ägnar sig år denna verksamhet över hela sverige!

Vad har dom för glädje av detta? Dom ställer till ett helv... åt dom drabbade. Att hålla på att trakassera folk på detta viset!! Och dom åker aldrig fast hellre,dom kan fortsätta med sin verksamhet i årtal!!
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: «1 2


Leiake det gör vi!!
Vad göra om polisen inte kan göra något åt en stalkers .

Att flytta hjälper inte, han hitta dig i allafall. Mitt förslag är nog inte så dumt.
Men det är ju en viss risk.
Mejn dom är rätt hedliga när det gäller vanliga människor. Så jag skulle nog försöka med det.
Thomas2!

Jag tittade på TV3 en stund sedan fattade jag att det var tillrättalagt för TV. Folk agerar inte så som det visades.

Flickorna släpper in "Josef" som troligen är påtänd eller också är han mentalsjuk och frågar om dom har några katter.

Vid ett tillfälle så ringer stalkern på vid 3-tiden på morgonen och en pojkvän till en
av flickorna går och öppnar. Han ser att stalkern har ett metallglänsande föremål
i ena handen. Då kommer en av flickorna och motar ut "Josef" trots att han kan vara
beväpnad med kniv. Vilket bla,ha.

Då stängde jag av min TV och förstod att det var påhittat alltihop i efterhand.
Jag är för gammal för att gå på sådant larv.

Hur man blir av med en sådan figur som Josef är nog inte lätt. Det finns bara ett sätt.
Att flytta till en annan ort. Mariestad är inte bra heller. Där mördar dom varandra titt
som tätt. Likadant i Alvesta och Linköping.
Annons
Tack, men kollade aldrig länken leiake.
Bäst att hålla sig till OCR
Iggesörping !

Jag förstod att du inte kollade länken jag bifogade. Du är inte ensam.

Beträffande OCR-nummer så kan man kolla sitt eget till skatteverkets bankgiro.
Till plusgirot är det något annat.

Skatteverket skriver att alla har unika OCR-nummer. Det säger ju sig själv att vi måste ha.
Annars går ju det åt h.....te. Vilka korkskallar.

http://korta.nu/676e5
Leiake
Det är väl ocr till plusgiro med. Det får man ju använda när man betala på internet.
Vad prata du för skit?

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem