Fredag 17 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Krokodiltårar

Krokodiltårar

Jag blev så glad att jag grät när dom lät krokodilen överleva. Den skall bo på
Götaplatsen i Poseidons plaskdamm, så gå inte förbi där om ni vill överleva.

Alla människor börjar bli tokiga mer eller mindre. Det fattas beslut så man tror inte det sant. Undrar om det är radioaktiv strålning från Japan som drabbar oss.

USA skickar hem flera miljoner anställda utan lön. Där måste pågå någon form av
hjärnhinneinflammation. Men dom har krokodiler i Florida. Jag har själv sett dom.
Men jag vågade inte klappa någon av dom på huvudet.

http://korta.nu/jb4q8
Antal svar på detta inlägg: 3
Hej leiake, inte Götaplatsen enligt rapporterna , i GBG visserligen men det verkar vara någon privat person som står först, innan dess skulle den visst in på ett ställe som heter Universeum för koll,, så folk kan nog promenera lugnt förbi Poseidon tills vidare. Och givetvis ska den ju döpas till Glenn, vad annars där iGbg? Hahaha. Ha det. L.
Detta är sanningen om krokodilen, tror jag. Man kan inte lita på någon tidning idag. Inget annat
heller. Bara bluff och båg överallt.

Jag länkade till GP i mitt förra inlägg. Inte ett enda ord var sant. På GP finns tydligen en ny Janne Josefsson

"Detta har hänt:


4 oktober: Krokodilen hittas vid ett polistillslag mot en villa i södra Malmö och polisen omhändertar den. Skansen säger att krokodiulen är för stor för dem.

6 oktober: Universeum i Göteborg erbjuder sig att ta hand om krokodilen.

7 oktober: Jordbruksverket ger dispens för att Krokodilen ska kunna förbli på förvaret i Skåne till och med den 21 oktober. "
Godafton, tydligen har de ansvariga ändrat sig igen, så här står det nu i GP: Växthuskrokodilen kommer inte till Göteborg. Den ska besparas onödiga transporter och får tills vidare stanna på hemlig plats.
Krokodilen hittades i ett växthus i Malmö i samband med en husrannsakan i fredags. Det nästan två meter långa djuret hade tillbringat tio år i växthuset.

Länsstyrelsen i Skåne dömde i fredags ut växthuset som krokodilhem. Krokodilen övergick därmed i polisens ägo och kördes med en djurambulans till hemlig ort.

Planerna var först att krokodilen skulle transporteras till Göteborg, där en medarbetare på Universeum tillfälligt skulle kunna ta hand om den i någon månad.

Snacka om en historia för alla Glennar. Hälsn. L.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem