Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Zlatanfilter

Zlatanfilter

Till Ju lönskar jag mig ett Zlatanfilter till min dator och mitt TV-abonemang!
Det är synnerligen tröttsamt att hela tiden matas av hans framfart på fotbollsplanen.
Han gör ju bara sitt jobb som de flest andra som är anställda. Enda skillnaden är att han är överbetald!
Antal svar på detta inlägg: 7
Hello,,om du får tag på ett sånt filter så vill jag med veta var de finns att köpa. Vi är i alla fall två med den åsikten. Såg just kvällens mål han gjorde, visst , men vem jobbade upp anfallet på högerkanten? Hade han inte petat in bollen där då......! De andra tio i laget jobbar å sliter upp allt, men dom nämns inte mycket. Hälsn, L.
Zlatan filter är ju inga problem, bara att inte klicka på de länkarna.

eller menar ni att ni ändå gluttar på det ni inte är intresserade av???
Den svenska avundsjukan !!!!
Annons
Instämmer med Challe, samma resonemang får man höra vareviga gång en svensk når världstoppen, minns speciellt Björn Borg
Hej boys, absolut inget om avundsjukan här, bara den lilla tanken att det finns tio man till i laget som jobbar och spelar fram, så har det ju alltid varit iofs, men lite extra mycket nu , det måste vi ju erkänna. Ang Björn Borg så var det lite annat, han var ensam på planen hela tiden, så det är lite på ett annat "plan". hehe vitsigt va? Som sagt knappen av o på finns, inga världsproblem alltså. Ha en bra dag. L.
Zlatan är ett fenomen som tagit sig fram mot alla odds. Svår uppväxt och lite
bråkig. Han är bra på Taekwondo där han har svart bälte.

Det förklarar hans fenomenala bakåtsparkar han presterar ibland. Dessutom att
var så lång och vig samtidigt är ju andra fördelar.

Han är 32 år. Snart slut med fotboll. Undrar vad det blir i stället. Svårt att tänka
mig in i hans framtid.

Zlatankalsonger verkar tröttsamt ute. Kanske Zlatantrosor vore något.
Hahahah, leiake, hur ser de kalsongerna ut, finns de såna? Elle trosor, hahahaa? Usch vad snabbt det mörknar på dagarna nu, man får tända lampor strax efter lunchen snart. Men, bara att ta emot och vara lugn. Hälsn, L.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem