Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Hobby och motor

SHL

SHL

Växjö lakers är för närvarande det formstarkaste laget nu. Man sopa bana med alla lag för närvarande.

Göckes LHC åkte på pumpen med 7-0 vad det visst,Brynäs blev utspelat hemma i vida! Lilaburken lika så.

Årets upplaga av HV är inte vart man räknat med! Hade det inte varit för AIK och ÖREBRO,hade laget varit illa ute!

I kväll måste dom vinna mot FBK annars är nog slutspelet långt borta!!!

Laieke har ju inget lag att heja på i Mariestad!! Men i Sävedalen hejade han nog på indianloggan från Frölunda!!

Mitt lag är lakers! Vinst i morgon mot fröna och vinst på tisdag mot saik så blir nog lakers att räkna med i slutspelet!!
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: 1 2 Nästa »

Thomas, som sagt , otroligt vad Lakers härjar just nu. Menar bara det att för något år sedan var det inte mycket snack om ishockey där, i varje fall inte på den nivån de är nu. Ska bli kul att se hur det slutar denna säsong. Har man rötterna upp i V-botten så kan du nog ana vad man helst ser i toppen här. Ha de gött. L.
Jag hejar inte på några lag i varken det ena eller det andra. Troligen har jag blivit
för gammal.


Den enda idrott jag utövar numera är att hoppa över sportsidorna i tidningen.
lagera! Får jag gissa på saik?

Tack vare Janne kom lakers till SHL,men sedan gick det inte så bra,så han fick flytta till Karlskrona!

Sedan Sam tog över har lakers blivit ett lag! I dag anländer Jan Hlvalc till lakers som förstärkning!!

leiake!! Du borde vara mer intresserad av hockey!! Skaffa cmore så kan kolla på hockey!!
Annons
LHC är tydligen på semester
Thomas, du är inte borta, det hörs, hehehe. Helt rätt . även om man har andra intressen också i sammanhanget efter flytten därifrån. Man slits mellan två sidor så att säga. Och till Göcke, denna vinter har det varit mycket upp och ner i serien, helt otroliga resultat vissa ggr. Men kul för klubbar och publik. Hälsn L.
Ja seger för HV Den var viktig!!!
Exakt Thomas, dom behövde den, och ett storlag som HV ska ju vara med i de högre regionerna. Hälsn. L.
Nu är det snart dax att åka in och kolla på lakers och luleå!

Hoppas på lakers!!
ser jag en match med LHC live går de till sudden och får stryk
Men dom har ju kommit starkt tillbaka nu. Kommer nog att gå vägen.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem