Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Direktlänkar-Dagstidningar

Direktlänkar-Dagstidningar

Hello boys, har vi ett problem i dag med direktlänkarna till dagstidningarna i landet? Allt annat på sidan fungera här men tidningarna vill inte öppnas som förut. Rätt bekvämt att ha de där alltså, man kommer direkt dit man vill. Ok avvaktar svar. Hälsn. L.
Antal svar på detta inlägg: 6
Dom fungerar normalt hos mig, inga problem alls (jag kör med FF och Chrome)
DedaP, mycket märkligt ,ännu ingen reaktion här, jag kör ju också med Chrome, och jag har testat både FF och Explorer men ingen reaktion där heller. Dagstidningarna som finns ovanför de fungerar ju felfritt, men där du kan öppna banker,tidningar och E-post, där vill inte tidningarna vara med. Vi får avvakta och se vad som händer, hälsn. L.
Fel av mig, sorry

Du har helt rätt lagera, just där funkar inte länkarna, precis som du skriver
Annons
Ahaa, skönt Deda-P, något har gått snett kanske, men vi överlever. Man kan ju skriva in adresserna i adressfältet direkt om man ska ut på sidan, men det går ju så mycket enklare som det var, hoppas de ordnar till sig. Hälsn. L.
Tack för uppmärksammandet! Det var ett stycke kod som hade ramlat bort men det är fixat nu. Så nu fungerar det igen som det ska.
Aha,, Daniel , tackar för det. Så lite de behövs, men tekniken är ju sådan. Och det är ju bara så att man tittar in i vissa tidningar som en vana och då blir man ju en aning fundersam när det plötsligt tar stopp. Tack för fixet. Hälsn, L.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem