Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Onedrive

Onedrive

Hej. Jag har mejlat en del viktiga handlingar till mej själv. Nu när jag ska skriva ut dom kommer jag till onedrive en del finns inte dom jag skriver ut blir suddiga. Kan man göra något
Antal svar på detta inlägg: 32
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Det är märkligt när jag gjorde detta gick det att öppna dom nu blir jag hänvisad till onedrive.
eftersom vi inte kan se hur det ser ut, är det ju enbart spekulationer

men kan du testa och maila mig ett av malen, om det inte är konfidentiellt.

annars så borde ett mail ha en bilaga som du skall kunna spara

// har du inte de skannade originalen kvar?? //

altenativet är ju att de har hamnat i en katalog på OneDrive, då har du den ju i samma mapp på din hårddisk
Nu när jag var inne på onedrive och klickade bakåt kom en säkerhets varning nån försökte luras stäng sidan!
Annons
kentr10 , har du inte OneDrive katalogen på datorn också ??
Jag vet inte varför onedrive finns på min dator
orsaken är ju att du har OneDrive, då får du en katalog som heter OneDrive och under kataloger till den på din dator.

de synkroniseras med OneDrive i Molnet och med andra datorer om du avänder dem..

förut hette det SkyDrive , men en namntvist gjorde att MS fick döpa om det.


om du loggar in på Outlook.com (tidigare Hotmail) kan du konfigurera detta
förmodligen har du inte gjort det heller. mm

http://korta.nu/jbhoh

där når du OneDrive också
Göcke Det mejl jag kunde skicka får jag inte fram .Det visas fanns tillgänglit på skydrive till 2013-11-29. Något jävlas virus? Startar ny tråd
misstänker du det borde du gå till en annan dator och ändra lösenordet på ditt mailkonto

men jag tror fortfarande att du inte nappade på övergången mellan skydrive till OneDrive , och att det har blivit problem där.
Jag har inte hört talas om någon övergång. Jag vill bara ha mina mejl på hotmail
det är ju märkligt för hade man skydrive så kom ändringen med i en uppgradering och de sände ut mail till alla att de skulle byta namn.
och att man erbjöds 5GB i lagringsutrymme osv. via mail

vilket OS kör du kentr10

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem