Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

usa bakom ridån

usa bakom ridån

right, hur fungerar amerika, USA????
dubbelmoral, hyckleri, sanning eller konka? puss eller kram?
jag älskar amerikanska filmer, bilar, coca-cola, älskar ALLT i amerika, för det är drömmarnas land.
men är allt så vackert? så mycket våld...aggressivitet, alla är motståndare till något som även det har motståndare, demokrati.
right, det finns *ja* och *nej* sidor på allt.
jag sjunger som Di LEVA *vad ska jag tro på, tro på när det är så här...tralalalaaaa*
jag surplar i mig coca-colan, drar för ridån och längtar till amerika, oavsett hycklerin, den dramatiska dubbelmoralen, som faktiskt florerar i hela världen, så gör USA världens bästa hamburgare: MC DONALDS!!!!
hycklare finns ju överallt... ((är föredetta vegan))...men gillar fortfarande morötter och guuuUurka..he he
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: 1 2 Nästa »

Nä, Burger King!
Måste dra in den svenska aktören MAX nu, de gör Sveriges absolut godaste hamburgare!

Sen vill jag bara hälsa till alla brats och dess wannabes från Stockholmo att ni ligger ett antal år efter oss på landsbygden, här var det hippt att äta på MAx redan för 10-15 år sedan. Så med andra ord är det vi som sätter trenderna här i Svea rike!
USA är väll som allt annat, både bra och dåligt. Det gäller väl, återigen som vanligt, att plocka russinen ur kakan
Annons
Tzwintoo:

Varför tror du att det är hippt att äta Max i Stockholm?

F.ö. e BK's burgare godast av kedjorna.
är inte speciellt hippt att äta på max speciellt inte i sthlm där alla typ är hälsofreaks i motsats till de på landsbygden som låter magarna jäsa.
Jajjamensan! Där jag kommer ifrån ursprungligen (Gällivare)
Så var det hippt för 30 årsedan och före det, då det hette UnoX-grillen
Skulle åka och köpa ett italienskt bakverk en kväll för att låta min mage jäsa lite. Under tiden jag inväntade jäsningsmedlet läste jag en sådan frän tidning med massa färscha klipp från huvudstaden och lite mingelbilder osv..

Sen listade de var det var bäst att äta enligt bratsen när man skulle hem efter en kväll på Kharma med nån som känner Maddes sysslings morbrors sjuka syster Ruth Won Knoldvärk, och det var inte McD inte och inte BK...
Jag älskar MC Donalds burgare! MUMS! Inget fel på vare sig Burger Kings eller MAX:s hamburgare! Dock så suger MC Donalds pommes!
Mjuka fettiga sladdersaker som det droppar fett ur om man klämmer på dom! nej, några minuter till i fritösen skadar ej! :P
Tillbaka till USA..
Egenligen är kanske USA som en flickvän, hon har massa fel och brister, men man älskar henne ändå .. för de goda sidorna väger med råge upp allt det andra .. Jag gillar iaf USA på det hela taget.

Tzwintoo:

Here's the inside scoop. Kharma, Spybar, Laroy, Köket och andra "bratställen" är inte hippa. Det är bara C-kändisar, folk från landet och folk från förorterna som tror att det är hippt. Varför skvallerpressen ändå ständigt rapporterar därifrån beror förmodligen på att de inte är välkomna på trevliga ställen.
Skulle jag berätta för folk att jag var på Spybar häromdagen skulle folk garva och utgå från att hamnade där för att jag var skitpackad
Personligen går jag mest dit det råkar vara bra DJs inför kvällen, vad Hänt Extra tycker bryr jag mig inte alls om.

Kan nån förklara för mig varför MaX hamburgare smakar mer kokt än grillat?

Fajjer:
Lustigt, själv älskar jag McD's sladdriga mjuka potatismossmakande pomme .. Mmmm ..
heja, hejJja för potatisfritten!!!
gör ensam-vågen...................
..måste jue erkänna FRANSKA frittes med majonäääs o ketchup är ändå det ljuvligaste (måste ätas i PARIS)
gärna vid vattnet, på natten..när staden lyser i regnbågens neonfärger, under en liten vit måne.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem