Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Hobby och motor

Sensation

Sensation

Dagens största svenska nyhet ! Zlatans förkylning är bättre !! Vi kan andas ut. Han vann matchen ensam igen senast. Alla de övriga tio var bara åskådare. Vad trött man blir. Ingen konst att peta in bollen i målet när man får den serverad på tårna alltid. Hälsn. L.
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

lagera . är det inte det som är en del av fotbollen, att få den serverad på foten
Klaart Göcke, de handlar ju om lagspel, men det man ville höra och läsa någon gång är att laget består av fler spelare som gör grovjobbet i bakgrunden , hans lag, hans vinst ,hans och hans och hans,,etcetc, inget gnäll här , men titta på hans min mot kompisen när han inte får passningen,,men det böjar ju bli mer och mer på det sättet nu, förr var det ett elvamanna-lag på planen, som sagt.OK, ha det bra, utgång här nu. L.
då har du missat alla passningar Zlatan delar ut, rena smörpassningarna

hur många mål blir det av dem?
Annons
Icket, jag har nog sett dem också när det hänt, inte helt borta är han ju inte, bara det att när vi ska läsa om hans förkylning, jaja, man väljer ju själv,hehehe. Morsning.
Jo Media kan nog få många att gå i taket
ibland undrar jag vems felet är
personen vi retas på eller medias sätt att utrycka sig på
Exakt en av anledningarna, och till 99,9 procents säkerhet medias, i dag är försäljningssiffrorna det viktigaste, där efter kommer eventuell sanningshalt och rättvisa. Coffie-time nu. Hälsn.
Det finns ju dom som säger att våra landslag är bättre utan Zlatan!! Vem vet??
våra landslag ?



är han med i flera ?
Vårt!!
Ja, just nu så är ju Zlatan främst men vi har ju andra som man har pratat om genom tiderna (och som vissa har retat sig på att det skrivs bara om dem): Henrik Larsson, Ralf Edström, Gunnar Gren, Nils Liedholm, Gunnar Nordahl, Torbjörn Nilsson, Tomas Brolin, Ronnie Hellström, Lennart ”Nacka” Skoglund, Jonas Thern, Kurt Hamrin med flera.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem