Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Hjärt och Lung Fonden

Hjärt och Lung Fonden

Hej alla forumvänner !
Som ni känner till så har leiake lämnat oss.
Han var vårt Forums ryggrad !
Som en liten gest tänkte jag att alla som vill
och känner för det, kan kanske skicka en peng
till "Hjärt & lung fonden i Leifs namn, det hjälper
inte honom längre, men det kan hjälpa Dig och Mig
kanske, en gång !
Jag har fått tillstånd av Göcke att här på forumet be
Er om detta !
kanske skall vi vänta tills vi fått reda var han skall begravas.
Han har en dotter i England som tar hand om det !
Antal svar på detta inlägg: 42
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Ett bra initiativ av Dej "pensionär"
Jag kommer att sakna Leifs inlägg på Internetsart.
Det var inga problem att skicka en minnesgåva.
Godmorgon pensionären, det kan eventuellt vara så att man kan sända både till Begravningsbyrån och direkt till Hjärt o Lungfonden. Troligen är det så, men här finns en viss erfarenhet i saken och sänder man direkt till fonden så samlas alla namn i ett häfte och lämnas till byrån som i sin tur överlämnar det till anhöriga. Huvudsaken allt går fram och går rätt till. Hälsn. L
pensionär!

Tack för detta initiativ. Det var ett smidigt och bra sätt att hedra Leif.
Annons
Det tackar jag för !
Leif har från det jag började med att skriva i datorn,
varit min Mentor, ,så saknaden är stor!!!
Hej alla Internetstart vänner

Nu har jag fått klartecken från Leifs dotter i ett mail
med detta så vill jag tacka alla som engagerar sig i våran vän Leiake

Leifs familj meddelar
Vill ni skicka en hälsning eller blommor osv så går det bra att kontakta Lena Haggren på Fonus i Partille. Tel 031-859860 eller via mail partille @ fonus.se. En gåva till Hjärt och Lungfonden är också en strålande ide.

Så Pensionär nu vet du att allt är i sin ordning, Tack

Daniel och jag har resonerat att vi vill runda av Leiakes konto med en minnes text
så finns det någon duktig på att skriva detta får ni gärna höra av er till mig eller Daniel. Den texten skall vi även kondolera till begravningen..

Med vänlig hälsning //göcke

Skönt att höra, ingen "blunder" av mig då alltså !
Tack !!
Göcke, mycket snyggt gjort. Du kommer väl att få en hel del förslag, men det jag först tänker på är om du har en psalmbok du kan titta i, den senaste Svenska Kyrkans nummer 300; vers 4. Den säger allt man har inom sig. Passar bra i sammanhanget också. Hoppas det ordnar sig. Hälsn. L.
Ja nog är Leiake saknad ! huvva va konstigt och ett bra förslag från dig Göcke å Daniel !
Godmorning, ett litet tillägg angående minnestexter, psalmen 172;vers3 hade nog suttit bra hos honom också. Hälsning. L.
Var inne på sidan för att ge en minnesgåva onsdag kväll, men efter att ha fyllt i alla uppgifter och valt att betala med Visa hamnade jag fel.

Tänkte gå in idag at genomföra allt på nytt idag, men nu ringde hjärt/lungfonden och frågade om jag ville att dom skickade en faktura, då jag hade skrivit in alla uppgifter, så det tackade jag ja till.

Trodde att alla uppgifter vart borta, när inte allt var genomfört!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem