Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Familj och hälsa

JUL

JUL

Önskar alla en Skön & underbar Jul
malken
Antal svar på detta inlägg: 8
God Jul alla!

Nu är Internetstart klädd i sin fina juleskrud

Önskar er alla en riktigt skön julhelg!
Ja Daniel va duktig Du är, det är jätte fint !
Ha´ nu en skön Julhelg !
Tack Daniel
Detsamma till dig och familjen inkluderande alla på INS!
Annons
Tack Daniel för att du håller igång den fina startsidan! En välsignad Jul önskar jag dig och alla andra här!

Blessings!

LuckySwede®
Mycket fint smyckad sida idag. God Jul till Er alla. Litet tips, på sidan 10 i del ett av DN idag finns en hel uppsättning av nya texter till våra kända julmelodier, så som de olika Politiska Partierna skulle kunna tänka sig att sjunga. Helt underbart att se humorn. Må väl. L.
God Jul och tack Daniel för webbens bästa sida
Hej Och God Jul!

Har haft Internetstart som startsida sedan 20006-7 men blev medlem 2011.något som jag inte ångrar. Ibland händer det några kontroverser, men det brukar lösa sej. leiake är en figur som jag saknar, men det brukar ju komma en efterföljare på
en sådan plats. En stor eloge till Göcke och Daniel för deras intensiva kamp att hålla detta forum neutralt. Har letat, men det finns ingen bättre sida! Som jag hittat! God Fortsättning på Julen och ett Gott Nytt År! till er alla på detta forum önskar!

Lillpelle
Helt rätt Lillpelle. vi kör på och går in i ett nytt år snart. Sidan helt ok som sagt, utan en massa reklam till ex. bara det. God fortsättning. L.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem