Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Test

Test

http://korta.nu/Ix3

Våga någon testa detta? Inte jag!! är ju över 70!!!
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: 1 2 Nästa »

Du kommer att dö den
Den 18:e mars 2073
Dina dagar på denna jord är räknade men misströsta inte, eftersom de är många! Tack vare din exemplariska livsstil ser du dina egna ättlingar växa. Du kommer att kunna se tillbaka på ditt livsverk med stolthet.

Jag fyller 71 i sommar... Stackars mej, att bli sååå gammal...
Tjaha. Det ser ut att bli kanske lite jobbigt men förhoppningsvis ett bra liv.
Testet visar att jag dör 2071, dvs om 53 år. Detta innebär att jag dör när jag är 123??
Det känns nog lite tveksamt och troligen inte önskvärt
Men huuuua grabbar, vi byter ämne va,hahaha. Här glömmer man aldrig uttrycket som Björn Ranelid lade fram på Skansen-scenen en allsångskväll för något år sedan, han filosofier gick ut på att allt kunde hända och ändras, det enda säkra i livet var ju att som han sa; Man måste födas och man måste dö ! Och visst hade han rätt i det. Snart vår och ljusare tider, då lättar allt tryck, lyyyyyycka till. L.
Annons
Ja lagera. Du får nog gå fredagshändelserna i förväg och lägga ut något marigt annagram
Jag dog den 24 juni 2013!! Det ante mig att det var bluff!! Jag lever som aldrig förr! Vem hitta på sådana här test?och till vilken nytta?
Haha, PerAsk, skulle var det då, nej vi väntar och vilar oss till den dagen. Och Thomas, den som lägger ut sådana saker på nätet har förmodligen en tanke i huvudet, förmå folk att titta och eventuellt kanske köpa något om det finns. Bläddra förbi säkraste åtgärden. Hälsn. L.
http://korta.nu/ey3

Fler tester!! Jag fick 17 av 24!!
Hej alla på Internet Start . Jag är en gammal gubbe på 90 år och hänger med så gott jag kan och tycker det är den bästa är Internet Start för mej. Bor i villa och sköter mej själv med allt som det vad det innebär . Tränar varje dag för att hålla mej i form. Äter ingens mediciner och sköter mej själv som sagt.
Hälsning BrunoSthlm@gmail.com.
Starkt gjort Bruno, du är en äkta kämpe. Och vad hjälper det en människa om hon vinner hela världen men förlorar sin själ? Livet ska levas. Lycka till. L.
Jag skulle dö 2071.

Vad är grejen, varför bekymra sig om nåt som inte hänt? Vi vet inget om framtiden. Det som händer det händer.


Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem