Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: InternetStart

SvD

SvD

Om man nu måste ha SvD på nyhetssidan, kan man inte göra så att DN kommer som första val
så irriterande när man klickar på en nyhet från SvD och måste teckna sig som prenumerant...185kr i månaden är ju inte lite saftigt
Antal svar på detta inlägg: 7
drulle. SvD är luriga men om du går in och rensar webbhistoriken så kan du klicka på sidan 30 gånger till och sedan får du göra om proceduren.
Jag använder två olika webbläsare. Dels Internet Explorer och där får webbhistoriken vara så slipper jag skriva i nya lösenord varje gång. Sedan använder jag Chrome och surfar på ex SvD och då rensar jag den ibland, fast det vore enklare att göra tvärt om för Internet Explorer kan man ställa in att rensa historiken varje gång man stänger ned programmet.
Sedan kom jag just nu på att det finns ju ett ikognitoläge i både IE och Chrome och det har jag inte testat om det funkar, men det kan ju du göra
Tack för tipset :)
Finns tips här hur man går runt för att slippa rensa kokies hela tiden och ha SvD utan anmaningen att betala:

http://www.internetstart.se/forum/las.asp?id=134340

första och andra svaret visar hur man gör
Annons
Det är inte bara SVD som vill ha betalt för sina It tidningar
utan DN, och Aftonbladet vill nu ha 1:- för första månaden
sedan 99:-/mån för att vi skall kunna läsa deras It tidningar,
och fler tar nog efter för att kunna överleva, när papperstidningarna går sämre !?
Hej boys, ni menar väl att om man vill få tillgång till hela digitala ridningen att man ska betala antar jag? Bara läsa det som finns framme kostar väl inget , liksom andra tidningar. Rätt givet annars att de vill ha ersättning om man vill ha tillgång till hela tidningen. Har jag fattat fel på något sätt i saken eller så? Hälsn. L.
Jag läser Svd vardag men har aldrig blivit uppmanad att betala, det funkar ju alltid.

Så vad mena ni med att betala?
Bra Dederapera. Jag ska testa din variant nu

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem