Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Explorer och Expressen

Explorer och Expressen

Varje gång jag försöker läsa Expressen på nätet slutar Explorer att fungera. Övriga tidning som Aftonbladet och lokaltidningar fungerar det oklanderligt.
Har någon annan stött på problemet?
Antal svar på detta inlägg: 22
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Jag läser mina nyheter mest på Bubb.la nu för tiden.
Varför inte använda Adblock?
Öppna Webbläsaren klicka på kugghjulet uppe till höger klicka sedan på Hantera tillägg sedan går ni ner till Hitta fler verktygsfält och tllägg Längs ner till vänster. Klicka på Hitta fler verktygsfält en ny sida kommer upp Klicka på Tracking Protection List Klicka sedan på Add vid Easy Privacy så laddas Adblock ner och stoppar nästan all reklam. Jag använder set själv och det är bara reklam i filmsnuttarna tidningarna visar som kommer fram.
Hur avinstallerar man Adblock? Någon som vet?
Annons
Du hittar en soptunna här.
Börja med att klicka på de tre strecken längst upp till höger
Välj sedan FLER VERKTYG och därefter TILLÄG. Där ser du sedan Adblock och kan radera det med soptunnan
Hej PerAsk och tack för svaret, men det lyckas inte för mej att hitta FLER VERKTYG
under dom 3 punkterna. Skrev HANTERA TILLÄGG i sökrutan, och fick fram tilläggen, men där fanns inte Adblock med. Adblock i sökrutan visar inte något det heller.

Har Win.10 Edge och IE 11
sorry sorry. Läste inte ordentligt. Jag avsåg Chrome. Om du har något adblock till dina webbläsare så börja med att kolla om du har något adblockprogram installerat som du kan avinstallera.
Seal eller ngn annan, installerade ad block och fixade utökat kernelläge. NU FUNGERAR INTE Viaplay??

Vad gör jag?

Masken
skippa adblock , backa
Göcke, hur får jag bort adblock, tog bort kernelläget gm att ta bort v i rutan.
Hittar inte ad block i programhanteraren ?

Masken
har ingen aning, skulle aldrig installera något av dessa block grejor om dee inte har en egen avinstallations möjlighet
men ligger den som en plugg in tillbehör i din webbläsare borde du ju kunna ta bort den där..

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem