Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

SVD sover som vanligt

SVD sover som vanligt

Är det inte dags att byta ut SVD mot EXPRESSEN.
Sistnämnda har bättre koll på både inhemska som utlandsnyheter. Dom sitter inte och sover som förstnämnda!

Bla för dålig uppdatering (sista skedde igår kväll runt 23.00

Eller har IS problem?

Med vänlig hälsning

Masken
Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: «1 2

Nilho en utomordentlig summering av tillståndet.

plus att vi själva kan dedikera det vi själva vill ha som snabblänkar. i egna favoriter.


är det någon som på detta, själva prenumererar på rssflöden från andra tidningar
typ dator/häst/ eller andra hobby tidningar??

själv så kanske ni förstår att jag kör med rss flöden från
MC/Bilar/Dator/elektronik tidskrifter.. och en del amerikanska bygg själva sidor.
de är ju rätt naturnära i USA

är det något ni själva önskar som saknas..
Hej!

Har ni på IS lust att lägga till http://bubb.la/



?
Hello, utan att gå för långt, det börjar bli numera så att man knappt vågar öppna länkar utan att veta vad det rör sig om, tänker lite på Harlekins inlägg och fråga, sorry men som sagt. Med de nyheter som just nu går runt i media så blir man bara sådan. Hoppas det ordnar till sig. Godnatt. L.
Annons
Pensionär.
SVD är den enda tidningen som fodrar att man prenumererar på tidningen
för att få läsa den !

SvD är långt ifrån den enda tidningen. Jag besöker en del landsortstidningar både i norr och söder och numera får man se enbart rubrikerna, vill man läsa får man betala.
lagera:

bubb.la är en liberal nyhetssida och jag har aldrig stött på några problem hittills.
En samling av nyheter från många tidningar

http://www.nyhetsportalen.se/
Jag kollar SVD utan några som helst problem. Jag följde bara ett tips från en medlem här på IS och vips så var problemet borta. Nu läser jag alla nyheter på SVD utan någon begränsning.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem