Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Id saknas

Id saknas

Denna vecka har någon ringt 3 ggr. När jag ska se efter vem som ringer, står det!

Inget uppfinnings id!

Är detta något nytt skit som försöker jävlas ? Någon som vet?
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: 1 2 Nästa »


Hej Thomas, har du nummervisning och det inte går upp så svara inte om du inte känner igen numret, och säg inte , hej, ja, nej, de klipper ihop om det är en sådan ringare. Två sthlmsnummer man lärt sig, det ena ett sex-siffrigt med en massa åttor och nior i sthlmsnummer numera finns inga sexsiffriga, och det andra ett tiosiffrigt som inte heller finns tillgängligt. Bara lurendrejeri på hög nivå. Det finns en sida , Vem ringde, där kan du se att det kan vara 3-4000 som blivit uppringda av samma nummer. Tjing, L.
Säkert utrikes i från. Jag har fått två såna nyligen. Svarar inte såna.
Är det bara vi med smartphone som drabbas av dessa uppringningar? Min fru har sin gamla hederliga Nokia 3110 fortfarande och drabbas aldrig av dessa uppringning.

Ej hellre min granne som kör med en Dorofon.
Annons
Thomas, faktum är att min Doro har också har drabbats bara en gång, medan däremot den fasta kommer igen då och då, men tror nog att de där galningarna och marketings-företagen lär sig att det inte lönar sig, de slutar efter ett tag i alla fall. Och Tuulia, här har också kommit från Turkiet till ex, de sitter där och försöker tjäna pengar, 12-13 siffror visar sig då, helt makalöst, Tjing, L.
Nu är ni nojiga.
Det är så enkelt att uppringaren inte vill visa sitt nummer.
Kan vara en försäljare kan vara nån oärlig kan också vara nån som ringer från ett oregistrerat kontantkort.
På en smartphone kan man stänga av om man vill visa sitt nummer.
Hej nalle, saken handlar ju inte direkt om uppringarens ovilja att visa sig utan bara det att de återkommer och återkommer och,,,,,,,,,etcetc. Dom är inte hemliga på det sättet utan numret syns,,vi kan ju lätt ringa anonymt vi också om vi vill, det kan nog de flesta numera om hur man gör det. Hälsn, :
"Inget uppringnings id" Det var från ett sjukhusavdelning till mig. Har en Iphone.

Hej Carlssons, sjukhusen ringer alltid med dolt nummer, utan att veta så kan man anta att de inte vill att det ska komma till fel person och oroa felaktigt. Livets gång. L.
Ladda hem Truecaller till smartphonen

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.truecaller&
hl=sv

https://itunes.apple.com/se/app/truecaller-nummersok-skydd/id448142450?
mt=8

Funkar skitbra och har även utländska nummer i databasen.



pedhan!

Varför lägger du inte in klickbara länka? Så man slipper klippa och klistra och jävl....

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem