Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

Busringare

Busringare

Hello, någon som blivit uppringd nyligen av ett utlandsnummer som börjar på +22, etcetc, jag har inte kvar det för såna raderas på sekunden, tittade just på nätet i vem ringde, över 3000 hade frågat om samma nummer , de lät som någon som höll på med en "het sak" om man får kalla de så, hade just lagt på från en bekant så man trodde ju att det var något mer, det värsta är att de kan mixtra till något om man säger ett eller ett par ord. Vi får se, men som sagt, +22 och en 8-10 siffror till, lägg på bara. Hälsn. L.
Antal svar på detta inlägg: 4
nej blev istället uppringd kl 7.30 i morse
min enda sovmorgon så ringer dessa marketföretagen med okänt nummer
i detta fallet ett 08nummer , vi räknade till 20 ringsignaler innan de slutade
så där förstörde de min morgon lur ..
Exakt så ja, jag har lärt mig de numren, två stycken så man svarar inte, ett med en massa åttor och nior i plus ett annat som troligen är det nummer du hörde, 08-1244,,etcetcetc, de finns faktiskt på nätet som ett Marketingnummer, de sitter hemma och tjatar bara, men, man lyfter inte. Tjing. L.
Göcke
stäng av mo bilen så är det problemet löst!

vad är det för konstiga ilskna gubbe du lägger ut på forumet?
Annons
Thomas2 om det var så väl , den kan man ju sätta i sovläge

nej det var den fasta telefonen som de ringer på i tid och otid lördagar som söndagar
de har snart inte något hyfs alls de där ,
jag fick lära mig att hålla inne med att ringa vissa tider , för att inte störa.
Nu är det fritt fram att ringa när som helst.

den fasta telefonen är en nödtelefon, ringer den så är det utryckning
men bara när det är från rätt nummer , så ringer den när man sover så studsar man upp , och visar det sig som nu vara ett okänt nummer så får man spel ..

gubben är en kvarleva från när hin håle den lede huserade på forumet.
och borde inte använts av mig. Men den visar tydligt hur jag mådde då..

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem