Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Google

Google

Är det inte dags att fixa till Google på internetstart snart, så att det går att söka på ord som innehåller å ä ö. Om jag söker på tex "löksås" så kommer det bara upp en massa tok................... alternativt ta bort google och ersätta det med något annat.
Antal svar på detta inlägg: 30
Sidor: «1 2 3

Som lekman skulle man ju tycka att det bara skulle vara att byta domän till "se".

http://www.google.com/logos/Logo_25wht.gif
Emans
nja så enkelt är det inte , problemet ligger i söksträngen som google tillhandahåller , du kan mycket väl skapa en statisk sida med ett google fält och allt blir ok. men det är inte så denna ruta fungerar.
Ok, får hoppas det löser sig så småningom då. Man glömmer bort sig och skriver där uppe och får bara tok till träffar.
Annons
Hajjsa, lite kul faktiskt, läste först nu ett av svaren när detta var aktuellt och där var det någon som skrev; skriv löksås i adressfältet då ordnar det sig, testade på skoj den grejen nu och faktiskt öppnades på en gång en massa länkar med svensk stavning, man lär sig, teknikens under. Tjing.
Puh, trodde att min dator fått spunk, men nu vet jag att det är en gammal version. Då får man söka på annat sätt istället.
Daniel har fixat google sökningen på Internetstart
ingen som testat att söka nu??
rödlök funkar
vilken tur BoboSlacke , då kan jag söka på matrecept som har den goda löken..
HÄrliga tider, strÅlande tider, och den spanska rÄven rev en annan rÄv. Kul att det blivit ordning så man kan använda sig av de bokstäver man lärt sig en gång i tiden. Laddar fotboll nu. Tjing. L.

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem