Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Seg inläsning av websidor

Seg inläsning av websidor

Hej hur många av er använder IE9-IE11 och upplever att våra nyhetssidor hänger i början när man går till dem ??

att läsa sidorna i InPrivat läge , InPrivat läget i IE kan lösa en del av dessa problemen

ett annat är att bocka för under sekretess i webläsaren
"Tillåt aldrig webplattser att fråga efter din fysiska platts"
Antal svar på detta inlägg: 6
Hej Mr G, här blev det ju den lilla enkla W-sjuan när det gamla lade av för ett tag sedan,inga sådana problem som du antyder här i alla fall, visst kan det vara lite olika med uppvisningen , men det kan också bero på att man har för mycket i gång och gamla saker som man inte rensar ur. Vissa ggr kan man få vänta några sekunder också innan ett sånt här meddelande går upp till granskning och sedan sändning , inte alltid dock. Teknikens under som sagt. Tjing.
Har ie9, ja du har rätt det hänger sig o h är segt.
det har inte med vilket os ni har utan hur websidorna vill fiska uppgifter och här har webläsarna olika sätt att hantera fisket.

Idag där fler och fler är rörliga så är just positionering en av insamlingen som görs från websidor och reklamföretagens flash banners mfl..

och något ni borde fundera över
Annons
Stämmer nog de Göcke,,dock har man klarat sig här från några stora störande saker i det fallet. Det som en aning retar en är till ex om man öppnar en dagstidning så kan det vara rätt svårt att gå vidare innan alla annonser etc har öppnat klart, men det är ju dem som gör att vi kan se och läsa tidningar på nätet, så man får tiga och tåla. Morsning, L.
det är just det jag säger att du kan skynda på lagera , med mitt tipps
test
Fungerar mycket bättre att ladda webbsidor med Göckes tips, Aftonbladet/Gefle Dagblad/Lancashire Evening Post och Daily Mail för att nämna några "sega" sidor som laddar fortare om man kör Inprivate och inte låter webbsidor spåra min plats.

Att jag gillar att scrolla och lägga upp det jag vill läsa i nya flikar gör att det kan bli många flikar ibland att läsa sig igenom och går det segt med 10-12 flikar på tur att bi lästa får man nog skylla sig själv. Men för det mesta fungerar det fin fint.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem