Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Då blev gratis musik så här...

Då blev gratis musik så här...

Ta tid och lyssna på en hemma mixad låt vad tycker ni om ljud kvaliten ?

Undrar hur den låtit i en riktig studio då hadde jag nog inte fått lägga ut den på nätet om man fick ett skiv kontrakt menar jag med studio mixning och så.

Klicka länken på nedan låten heter Reload klicka på play hi-fi

http://www.soundclick.com/bands/8/morresweden_music.htm

Hur är det i dag kan jag tanka hem musik från nätet utan att åka fast ?

Tankar ni musik ni som surfar här på Internetstart vore kul och veta.

Jag har lite svårt att låta bli att klicka på mitt P2P program jag menar det kliar i lite tankar fingrarana he he.
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Bra låt!
Menar du hur du kan tanka utan att åka fast eller tanka utan att göra något olagligt?
Jag menar kan jag tanka utan att åka fast.
Och är det 100 % säkert.
Annons
Jadda ner musik som är gratis så behöver du inte oroa dig finna en heldel på nätet är bara att googla.
Nja ja vill nog ha lite nya låtar inga gratis låtar menar jag.
Men det finns massa ny musik som är gratis. sök på google. Finns ju hur mycket som helst.
Ja men kan man tanka musik utan att man blir straffad.
Hm är inte tanken med den nya lagen att distributörerna skall straffas - inte den enskilde ändå..

M v h Angel
Det är idag olagligt att ladda både ner och upp, upphovsrättsskyddat material. Med det är i praktiken i princip omöjligt att åka fast.
För att veta vem du är behöver dom information från din ISP vem du är och var du är osv. För att få ut den informationen krävs i den nya lagen 2 års fängelse, vilket är maxstraffet för brott mot upphovsrätten. Det är såna som säljer sådant material som kan få det straffet, inte du som tankar för eget bruk.

Därmed kan dom inte sätta fast dig.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem