Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Då blev gratis musik så här...

Då blev gratis musik så här...

Ta tid och lyssna på en hemma mixad låt vad tycker ni om ljud kvaliten ?

Undrar hur den låtit i en riktig studio då hadde jag nog inte fått lägga ut den på nätet om man fick ett skiv kontrakt menar jag med studio mixning och så.

Klicka länken på nedan låten heter Reload klicka på play hi-fi

http://www.soundclick.com/bands/8/morresweden_music.htm

Hur är det i dag kan jag tanka hem musik från nätet utan att åka fast ?

Tankar ni musik ni som surfar här på Internetstart vore kul och veta.

Jag har lite svårt att låta bli att klicka på mitt P2P program jag menar det kliar i lite tankar fingrarana he he.
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: «1 2 3

Akta dig for det nya Windows som snart kommer ut. (kan ej namnet pa det) De kommer att ha STENKOLL pa all nerladdning for dom som har bredband!
Longhorn kommer kontrollera att det är giltiga nycklar på programmen som installeras på det. En annan sak man ska tänka på när man ska köpa processor är att INTEL kommer ha ett inbyggt DRM skydd i processorn som Longhorn kommer att arbeta mot så ska ni köpa ny dator fundera på en AMD istället. Annars kommer ni nog troligen itne kunna kopiera över er musik, ni köpt lagligt på nätet/cd, till era mp3 spelare eller bränna på cd för många gånger. Det kommer lilla longhorn säga nej till, även om svenska lagen säjer något helt annat. Enda sättet att gå förbi det (för tillfället) är att spela in ljudet analogt.
Ok.
Annons
Just ja glömde säga att det där med att longhorn ska kolla nycklar eller vad det nu är den kollar ska man kunna stänga av men då ska man inte kunna använda alla program som kräver verifieringen.

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem