Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Bara en fråga

Bara en fråga

Var fan gör ni uppe mellan kl 0100 och 0330 en måndagnatt????? Har ni problem med sömnen??

Denna fråga ang. En tråd!
Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: «1 2

Lustigt nog Thomas, vi är i alla fall två , 09,15 är en bra inkörd tid, OM man inte ska ut på något extra-jobb alltså. Sköna tider. L.
Jag har en sambo som jobbar ännu. Jag går upp 5.45 och äter frukost och vinkar av henne, SEDAN, soffan eller sängen, men inte nedbäddad utan uppepå och under en filt. Det är vansinnigt skönt att sova 1-1½ timme till
Ja när man körde buss så fick man upp vid 3-4 på nätterna,så nu sover jag igen det!!
Annons
ibland så sover jag mer än jag orkar

däremot så är jag natt människa

det är skönt att jobba utan att telefonen skramlar
eller när kunder öppnar dörren ilskna som ett bi för att elektroniken inte fungerar.
eller alla supporterande på telefonen som man behövt lösa när man svarade.

nu är det mer på hobby nivå , kraven är lågt ställda nu för tiden
ingen prestationsångest. mer snack än verkstad



men det har dykt upp ett nytt element, Fonarna som gör det möjligt att följa sociala medier på ett helt annat sätt än för bara 10år sedan

nyss hemkommen från ICA och att stångas med andra daglediga, är faktiskt helt tokigt, alla skall före för att hinna ta sitt extra erbjudande , kundvagnarna har blivit större så alla får problem att mötas . helt sanslöst

jag gör nu som PerAsk , tar en efter middagslur innan jag lagar till köttgrytan jag tänkte mig till kvällen.
Jag har min huvudsakliga sömn på eftermiddagen, då sover jag mellan 3 och 5 timmar. Detta beteende startade när jag blev sjuk för 10 år sen. Ibland lyckas jag sova nån timme runt 4 på morgonen.

På nätterna myspyser jag med kaffe och datan, lyssnar på tystnaden och tassar runt i mörkret i mina sköna tofflor.
Nybambi, så kan det vara för våra medmänniskor ja. Skönt att du får lite sömn i alla fall, det blir ju lätt vanor att man sover någon timme och sedan vatten eller något . Och vanans makt är inte att leka med, man har kvar i kroppen också den tid man var tvungen vara vaken, på natten till ex. Rätt svårt att ändra på det efter en massa år. Må gott.
Tack för dom orden. Ha det bra själv.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem