Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: TV, film och musik

OTROLIGT spännande

OTROLIGT spännande

SENSATIONELL NYHET; ! Justin Bieber chockar med ny frisyr!
Finns det inte viktigare nyheter då kan man sussa vidare. Hälsn. L.
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: 1 2 Nästa »

frågan är ju vad som är viktigt

att läsa om skottväxling i Göteborg/Stockholm/Malmö osv
och räcker det inte med det så får vi skottväxling i Köpenhamn/London och NewYork osv.

den lokala verksamheten som är positiv för alla. ser ut att försvinna i allt elände som man måste bli matad med ..

var finns alla de goa entreprenörerna som skapar Sverige i nyheterna ...

i stället så är det alla snikna skitar som ger pensionärerna dålig valuta för pensionspengarna som premieras. och skolor som sniket ger sämre undervisning och rekordvinster som premieras..

nej 2015 var ett dåligt år i media, hoppas att vi kan få dem att ändra trenden och visa det positiva i stället. 2016

Nöjesnyheter har man av markerat sen början, så man sussar vidare utan det sensationella!
Jag reagerade också på rubriken "Justin Bieber chockar med ny frisyr!". Jag satte nästan morgonkaffet i halsen och tänkte: "Nyhetstorkan måste vara total". Vi får se om 2016 kommer att stanna på den nivån, eller om det blir bättre snart, kanske...
Annons
Om medelsvensson slutar köpa såna skvallertidningar så kommer redaktionerna tvingas börja ändra nyhetsinriktning.
media i dag är ju inte bara i pappersform , glöm inte det..
Så fort man klickar på en länk, har man "köpt" nyheten.
Nåväl, HÄR ÄR en riktig sensationell nyhet!

http://techworld.idg.se/2.2524/1.646724/superdator-nvidia

Ja, jag läser hellre om svensk bilindustri och dess invasioner, än om Justin Biebers nya frisyr. Volvos senaste nyheter och framtida modeller från Nevs / Saab i Trollhättan ger tillförsikt inför framtiden. Tack för länken, Harlekin33 !!
Olika människor har olika behov, olika åldrar har oxo olika behov. Jag finner det inte ett dugg konstigt att en beundrande tonåring vill läsa allt om Justin.

Ska dom inte få det?

Jag tycker det är väldigt enkelt, är man inte intresserad av en rubrik så klickar man inte på den.

Min personliga åsikt är att det är dom stora internationella nyheterna som är dom viktiga och jag följer därför flera internationella nyhetskanaler. Det som händer lokalt är mest skvaller och påverkar inte mitt liv eller tillför nåt viktigt för mig.

Pedhan:

Jag hoppas tidningen OKEJ återuppstår antingen i papper eller digital form eller bägge former.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem