Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

Dags att vakna

Dags att vakna

Väldigt lugnt och stilla här inne, nu får vi ta tag i det, klart solen lyser men ändå.
Någon som vet vilken rätt som känns helt fel i morgon? Jo, Dagens rätt.
Läste just att vi har en hel del vanliga trutar här i Sverige. De vanligaste arterna är
gråtrut,silltrut,havstrut och glasstrut. Sjung o le. L.


Antal svar på detta inlägg: 20
Sidor: «1 2

Gott om tid eller inte; man tar sej tid för sådant man gillar.
Lagera; din inlägg uppskattas av många vad jag kan förstå, mej själv inkluderad.
Goddagens alsv, som sagt, man gör det man vill och inte det man inte vill. Vi ska leva för varandra. Sjung och le. L.
Utvecklingen av det här forumet med mest trams och underhållet av startsidan gör ju att jag inte längre har Internetstart som startsida.
Annons
Likadant för mig!
Det finns ju alla möjligheter för deltagare att bidraga med olika frågor som har passerat "tramsstadiet". Lite fantasi är vad som krävs men frågor av tramskaraktär kommer nog alltid att finnas med, i mindre utsträckning hoppas jag. Forumet blir inte bättre än vad vi gör det till. Kom hellre med konstruktiva idéer än klagomål, det skulle berika forumet.
hur är det fatt medlemmar, det är ni som är forumet.

njut av sommaren medan ni kan och sluta klanka på andra

jag passar på att tacka alla som bidragit med råd och tips.

ha en bra sommar /göcke
Som sagt Göcke, allt finns där ja. Som det mesta i livscykeln, det blir vad man gör det till. Länge sedan man såg dig, semester eller något ditåt ? Morsning. /L.
Skrivtorka gäller inte bara på INS forum !!
Jag är med i SeniorNet, där är det torka också.
Så här i sommartid blir det för mig bara när det
gäller fel på datorn, och jag behöver hjälp, som
jag skriver här!
Förr kunde det hända att vi här på Forumet kunde
leka och fantisera en historia ihop, sådant som nu kallas
trams, men det fick många att skriva av sig lite.
Tur att vi har lagera som kan röra om i våra tankar lite
varje vecka !!
Sedan vad det gäller INS startsida så är den Toppen!!!!
Ha` en skön sommar, och klaga inte på vad andra inte gör
gör det själv !
jag har unnat mig lite semester på annan ort

det är ju även MC-väder ibland och det måste man ju utnyttja

är det någon som badat i någon sjö ännu ??

och nu gör vi saft / sylt och marmelader av alla sorter

kan sedan rekommendera er att skaffa vandrande pinnar om ni saknar sysselsättning.

eller har ni orken , så finns det hur mycket blåbär som helst i skogen att plocka
Jag badade i Vänern i mitten på Maj sen dess har jag badat i Skagern Unden Vättern Trehörningen m.m. Försöker bada dagligen . Dessutom har jag badat ett oräknat antal gånger i Medelhavet i Juni från dom Grekiska öarna.

Igår så plockade jag ca 1L blåbär (finns massor iår), 5 L hallon i trädgård och 3 L hjortron på en mosse + att jag plockade en massa kantareller. :-.

Idag så klipper jag gräs, ca 5000 m2.

Nu är jag inne o tar en kopp kaffe o kollar börsen. Ca 50000 upp för mig på en vecka så ska inte klaga.

Livet ler även utan IS som startsida.




Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem