Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Datorn stannar....

Datorn stannar....

God morgon. Har ett problem, litet, men väldigt irriterande. Efter uppgradering till W10 för 14 dagar sedan, som för övrigt gick både bra och smärtfritt, har nu datorn börjat med några dumheter.... Ibland "fastnar" sidan jag besöker, inte samma varje gång utan olika varje gång. En del kommer tillbaka efter en lång stund, men nu händer det också att jag måste starta om allt för att kunna gå vidare. Vad händer, och vad gör jag?

Ha en fin dag/UL
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: 1 2 Nästa »

Händer det i Edge eller i IE.
Jag har IE11....
Testa sidan med Edge

Den skalar bort mycket
Annons
Tack... ska prova det.
Börja med att kolla efter uppdateringar till IE11 samt ditt moderkort. Kolla även aktivitetshanteraren om processor eller disk jobbar onödigt hårt.

Bara ett förslag.
i loggboken kan man finna en del fel också
Har provat både det ena och andra, men återgått till IE igen.... Nu har det fungerat ett längre tag, inga stopp. När jag kollade automatiska uppdat. för Windows10, var det en säkerhetsuppdatering som inte laddat upp igår och förrgår, men nu på eftermiddagen gick även den att ladda upp. Av ca 15 uppdat. så var det den som fattades. Inte vet jag om det har med det här att göra........ men jag är nöjd så länge allt funkar
Tack för att ni engagerar er
sätter en poäng på att det var flasch uppgraderingen som behövdes.
eller någon av säkerhets dito
Kanhända det var nåt sånt...... Hur som helst har det funkat nu sen igår eftermiddag
Hello, alltså allt kan ju hända,,ursäkta mig, men om du byter nicknamn kanske datorn blir lite snällare,hehehe, näääääj, förlåt mig, du vet ju hur jag är va,? Senare i dag måste den ju fungera när du ska vara med och tävla, Fredag i dag du vet. Nu gömmer jag mig så jag inte får en smäll,hmmhm. Kram.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem